Erg veel napijn na vullen 3 kiezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Patt

Re: Erg veel napijn na vullen 3 kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 00:10

Tjee je ziet er wel mee af zeg. Ik weet er alles van want heb ook al veel afgezien met mijn tanden of althans de wortelkanalen daarvan pffff.

Ik zou niet te lang meer afwachten hoor en toch even contact opnemen met je tandarts ook al is dat eng en wil je natuurlijk niet nog meer ellende.

Mocht het toch een wortelkanaal zijn dat gaat helaas niet vanzelf over maar wordt alleen maar erger, anders voor zekerheid toch even röntgenfoto laten maken.

Succes en sterkte want het is gewoon kl.te.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 00:53

Sterkte! Ik ben gisteren (maandag) geimplanteerd en zit nu aan de ibuprofen 600. De pijn is wel uit te houden maar de hechtingen trekken aan mijn bovenkaak en ik heb een dikke hamsterwang :') Ik heb dit al vaker meegemaakt en meestal is de pijn op dag 3 het ergste en daarna zakt het gelukkig weer.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 05:17

Ik weet het Patt... Dondersgoed. ^) Ik ben er alleen zo klaar mee.

Cayenne, oef veel sterkte ermee. :(:) Hoeveel kiezen zijn er gedaan of nouwja vervangen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:10

magda_90 schreef:
Ik weet het Patt... Dondersgoed. ^) Ik ben er alleen zo klaar mee.

Cayenne, oef veel sterkte ermee. :(:) Hoeveel kiezen zijn er gedaan of nouwja vervangen?

Ehh nou, aan de bovenkaak heb ik helemaal geen tanden en kiezen meer :+ Ik ben in het verleden zo hard tegen mijn mond getrapt dat ze de schade niet meer konden herstellen. De boel was helemaal gaan ontsteken.
Dus nu 6 implantaten en daar bovenop een klikprothese. Al duurt dit traject al sinds 2012 want mijn implantaten rollen er nog weleens uit. Die moeten dan opnieuw gezet worden en het duurt ongeveer een half jaar tot een implantaat in je bot zich vastgehecht. Lang traject dus.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 07:48

Wauw, duurt echt lang ja. -O- :(:)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 23:21

En nu doet de kies van de wortelkanaalbehandeling pijn. _O_ ik ben er zo geweldig klaar mee. Als het met een paar dagen niet over is, rost de tandarts hem er maar uit. :n

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:45

Is dat een van de kiezen die eerst gevuld was? Of een kies met een oudere wortelkanaalbehandeling die opnieuw op gaat spelen?

Ik heb helaas ook een aantal kiezen gehad waar ik mee aan bleef prullen en die ze maar niet onder controle kregen wat betreft wortelkanaal en waaraan ik maar pijn bleef houden. Uiteindelijk na veel behandelingen ervoor gekozen om het ding eruit te laten trekken en echt wat een verademing zeg!!!!
Dan maar een paar kiezen minder, ik eet er niet moeilijker door en niemand ziet het *D