Ik voel me niet alleen een hork, ik ben het ook oprecht wel

Was dus best pittig, maar opzicht met rust tussendoor (dat deed ik eerder niet echt) toch alles gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loveslimpie schreef:Die ademhaling is inderdaad even zoeken, maar ik hebgemerkt dat ik bijvoorbeeld bij paardrijden met doorzitten ook veel beter door blijf ademen. Nu ik weer begonnen ben, ben ik in het begin nog best stijf, maar na dat halfuur ben ik veel losser.
Daarnaast heb ik nu dankzij een aantal yogi's op insta mn ultimate goal gevonden: de Handstand. Ik heb het als kind nooit gekund, maar ik wil er nu graag naartoe trainen
Lusitana schreef:Ik kan niet eens zo zitten. Mijn pezen zijn veel te kort. Dus ik haak al af bij de eerste seconde van het filmpje.
Dreamy schreef:Lusitana schreef:Ik kan niet eens zo zitten. Mijn pezen zijn veel te kort. Dus ik haak al af bij de eerste seconde van het filmpje.
Je hoeft ook niet gelijk zo te zitten als dat zij doet... zo ver als dat zij is ben ik echt nog lang niet. Waar zij met haar neus tussen haar knieeen ligt, zit ik nog gewoon rechtop en kan ik niet verder naar voren
Lonni schreef:loveslimpie schreef:Die ademhaling is inderdaad even zoeken, maar ik hebgemerkt dat ik bijvoorbeeld bij paardrijden met doorzitten ook veel beter door blijf ademen. Nu ik weer begonnen ben, ben ik in het begin nog best stijf, maar na dat halfuur ben ik veel losser.
Daarnaast heb ik nu dankzij een aantal yogi's op insta mn ultimate goal gevonden: de Handstand. Ik heb het als kind nooit gekund, maar ik wil er nu graag naartoe trainen
Hoe begin je met zoiets eigenlijk?