Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoonArt schreef:minka schreef:Zakjes over je sokken doen, dan glij je er makkelijker in?
En anders op laten rekken bij de schoenmaker
Zat ik ook aan te denken, goede ervaringen meeOf anders aan de zijkant ritsjes in laten zetten om de laarzen nog beter aan te doen.
Petrichor schreef:Bestaan er tegenwoordig ook nog laarzen zonder rits dan?
CoonArt schreef:Petrichor schreef:Bestaan er tegenwoordig ook nog laarzen zonder rits dan?
Ja hoor...
https://www.google.nl/search?client=fir ... wjJAc04MZM:
Roquen schreef:Ik kreeg mijn CEP sokken vanmorgen binnen, dus gelijk geprobeerd. Helaas hielpen ze niet voldoende. Kreeg de rits misschien 2 cm hoger, maar mis echt nog wel een cm of 7...
Janine1990 schreef:Roquen schreef:Ik kreeg mijn CEP sokken vanmorgen binnen, dus gelijk geprobeerd. Helaas hielpen ze niet voldoende. Kreeg de rits misschien 2 cm hoger, maar mis echt nog wel een cm of 7...
Je moet ze wel gewoon de hele dag dragen he![]()
Wel de goede maat? Je moet uitgaan van de maat die je 's ochtends hebt.
Bij mij is dat 41. Aan het eind van de dag zit ik richting de 47.
Petrichor schreef:Nou de laars wordt een cm opgerekt alleen aan de bovenkant. Maandag kan ik hem weer ophalen. Ik hoop dat het dan ook goed is!
michelle___ schreef:Petrichor schreef:Nou de laars wordt een cm opgerekt alleen aan de bovenkant. Maandag kan ik hem weer ophalen. Ik hoop dat het dan ook goed is!
Kan dit met elke laars?
De laars waar ik het probleem mee heb ik namelijk zuurstok roze en 't word me aan alle kanten afgeraden om die te laten oprekken![]()
Anders moet ik ze toch maar te koop zetten.