Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HelmerG schreef:die wat ik kocht geloof ik niet, want ik heb het ingevuld bij WW zodat je kunt zien hoeveel punten het waard is en daar vul je ook suikers in en als die er teveel in zitten, stijgt het aantal punten per glas aanzienlijk en aangezien het 0 punten was voor dat spul, kan ik me niet voorstellen dat er veel suikers in zaten. Het was ook geen vitamine water wat ik dronk van de Lidl, dus ik denk dat je misschien ander spul bedoelt, zoals Sourcy in de A-winkels? Het was echt een soort cristal clear wat ik bedoel, dus bruiswater met een fruitsmaak.
xVera94 schreef:Klopt helemaal, Helmer! Behalve dat je de cardio nodig hebt om af te vallen... Cardio verbrand alleen kcal, maar met krachttraining bouw je spiermassa op en meer spieren = meer verbranding = afvallen (als je daarbij ook je voedingspatroon aanpast, want voedingspatroon is key). Wel zijn spieren zwaarder dan vet, maar lichamelijk merk je het verschil natuurlijk meteen. Je bloeddruk stijgt op het moment dat je hartslag stijgt, dus dat zal wellicht juist eerder gebeuren bij cardio. Op ieder niveau kun je oefeningen doen voor versterking van de spieren
Incroyable schreef:Aaah zo. De lipton ijsthee is voor mij ook onweerstaanbaar (vooral green). Wat bij mij heeft geholpen is alleen maar water drinken. De meeste soorten (behalve lipton) lust ik nu gewoon niet meer omdat je dan doorkrijgt hoe zoet en chemisch het eigenlijk smaakt, heel vies eigenlijk haha