Wie weet waar zulke sportleggings te koop zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:28

Moderatoropmerking:
TS vraagt naar verkooppunten, het is niet nodig om haar kledingkeuze uitgebreid af te kraken of om dat afkraken weer uitgebreid te bespreken. :)

fierefluiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 16:33

[/quote]

Stel je voor dat je zo onzeker bent dat je er niet tegen kunt als andere mensen er in de sportschool goed uit zien. :')[/quote]
Ik heb maatje 36 hoor, en strak met laag vetpercentage.
Alles op de juiste plekken.
Dus nee jou visie gaat niet op.
Ik snap vooral niet dat mensen denken dat dit nou acceptabel is.
Zelf zou ik echt denken: die spoort écht niet, en besef je je hoe belachelijk het eruit ziet?
Een kruising string/broek kopen om je billen op te laten vallen in de sportschool?
Voor wie doe je dat?
Zelf zie je het niet, dus dan gaat het om wat anderen dus zien.[/quote]

Dat het jou daadwerkelijk iets uit maakt dat andere mensen kleren dragen die jij persoonlijk niet mooi vindt, vindt ik daadwerkelijk absurd.
Als je het niet mooi vindt moet je het niet dragen, zo simpel is het. Dat je er anderen mee lastig gaat vallen omdat het jouw smaak niet is is simpelweg gewoon bitter.

En iedereen vindt het fijn om er goed uit te zien. De meeste mensen dragen mooie kleren om ZICHZELF er een goed gevoel over te geven. Wie voelt zich nou niet zelfverzekerd in mooie kleren? Ik zelf draag ook leggings in de gym om mijn billen er mooi uit te laten komen. 2 jaar geleden was ik nog plat, en nu ik 4 keer per week krachttraining doe zijn ze mooi rond en groot. Daar ben ik trots op en dus draag ik leggings in de sportsxhool waar ze goed in uit komen. Regelmatig krijg ik complimenten van andere vrouwen, maar uitendelijk gaat het om hoe IK mij in mijn kleding voel.

Kortom: iedereen mag zelf bepalen wat hij of zij draagt, diegene richt toch geen schade aan bij anderen? Als je het niet mooi vindt raad ik je aan om vooral de andere kant op te kijken! :D

Edit: ik zie nu pas de mededeling, en zal me vanaf nu weer ontopic houden!