Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisa__Beau schreef:Ik slik op dit moment alleen de ibuprofen en paracetamol. Ik heb wel meer pijn dan met de tramadol, maar de bijwerkingen van de tramadol waren zo heftig dat ik liever iets meer pijn heb. Ik laat het dus ook zo zoals het nu is!
bigone schreef:Lisa__Beau schreef:Ik slik op dit moment alleen de ibuprofen en paracetamol. Ik heb wel meer pijn dan met de tramadol, maar de bijwerkingen van de tramadol waren zo heftig dat ik liever iets meer pijn heb. Ik laat het dus ook zo zoals het nu is!
Die gekneusde heup, heeft de huisarts dat vastgesteld of ben je naar het ziekenhuis geweest??
Furrow schreef:Is Zaldiar dan geen optie? Dan heb je de combi tramadol en paracetamol - de bijwerken.
Bij ons geven ze in hoge dosis wel maagbescherming, zal ook doktersafhankelijk zijn.
jankawijnsma schreef:Tramadol en ibuprofen niet samen slikken. Toen ik in het ziekenhuis lag was dat wat de artsen tegen me zeiden. Dus ik zou proberen zonder ibuprofen en met tramadol hoe dat gaat.
RoyceMack schreef:Heb niet alles gelezen naar er is geen 'kuur' die je moet afmaken. Het is geen antibiotica?
Gewoon stoppen met tramadol.
Rommel is het. Leuk voor eens in de zoveel tijd maar als je er slecht op reageert zeker mee stoppen.
Mijn vriend heeft ook tramadol voor zn migraine en neemt er 1 als zijn spieren helemaal verkrampen.
Hoop dat je je nu beter voelt.
Neem rust en probeer je spieren goed warm te houden en probeer te gaan bewegen vanaf je tenen. Dus eerst je tenen buigen en strekken, dan je voet op en neer en rondjes draaien met je enkel.. Dan je knie buigen en rustig aan je heup. Genoeg is genoeg.. Zo rustig opbouwrn.