Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Ik zou niet weten wat je het beste mee kan nemen, maar ik wil je even meegeven dat er best goed te leven valt met Crohn. Mijn moeder heeft het en natuurlijk is het niet makkelijk en moet ze best veel dingen rekening mee houden, maar er is "goed" mee te leven.
Potate schreef:Dank jullie wel allemaal!
Oortjes mee is zeker een goed plan, ga ik absoluut doen.
Haarelastiekjes is ook een goeie!
Medicijnen moet ik inderdaad niet vergeten ookal weet ik niet wat ik daar nog van mag gebruiken.
Ik heb gelukkig een flinke stapel nog ongelezen boeken dus de halve boekenkast mag mee
Het lijkt me inderdaad zo fijn als het weg is, mijn hele buik is nu al een tijd raar bol en erg gevoelig dus als dat weg is voel ik me vast ook beter (hoop ik)
Potate schreef:Ik lig op de interne geneeskunde, hier ben ik de jongste patienter is nog maar 1 bed vrij op de hele afdeling en dat is op mijn kamer, dus verkassen naar de rust kan helaas niet.
Ethelate schreef:Potate schreef:Ik lig op de interne geneeskunde, hier ben ik de jongste patienter is nog maar 1 bed vrij op de hele afdeling en dat is op mijn kamer, dus verkassen naar de rust kan helaas niet.
Ook niet overdag vragen, maar 's avonds. Voor het weekend worden vaak meer mensen ontslagen. Ik lag toen in een kamertje wat overdag gebruikt wordt voor mensen die behandelend zijn met radioactieve bestralingen, mocht absoluut geen gebruik maken van de badkamer daar, prima, ik kwam om te slapen
ponyparadijs schreef:safina schreef:De ziekenhuizen zijn overvol door de grieppandemie. Sommige ziekenhuizen nemen zelfs alleen nog maar bij spoed op. Dus het zal nu zelfs voor het weekend lastig zijn een kamertje voor jezelf te regelen.
Sterkte TS!
Met griep ga je het ziekenhuis toch niet in??