Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Laat mensen gewoon... Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met wat andere hun beweegredenen zijn om er 'zo' bij te lopen. En wie weet is dat wel een rede ook voor sommige vrouwen, dat alles zo onder een vergroot glas gelegd word, wat je doet, wat je draagt, wat je make up is etc. En al helemaal dat je dan voor onzeker weg gezet word als je gewoon leuk vind
Overigens wisselen ik van baby naakt gezicht zonder iets tot volledig full package make up en alles ertussen. Waarom? Net waar ik zin in heb die dag, soms vind ik leuk om te tutten en soms geen zin in
lieveli schreef:Bah wat een waardeoordelen weer. 'Gevalletje Mona Lisa' om maar even wat te noemen. Overigens is dat een make up loze vrouw dus lekker onderbouwd weer.
Maar wat interesseert het iemand nou of en waarom een ander zich opmaakt? En is het één beter dan het ander? Ben je zelfverzekerder als je geen make up gebruikt?
lieveli schreef:Oh ik had niet eens gelezen dat jij het had geschreven. Maakt niet uit verder.
Marloes__ schreef:Ik snap überhaupt niet waarom je je druk maakt om de make up van een ander. Ik hou ook van makeup. Ik hou ervan om te experimenteren, omdat ik het leuk vind, het fijn vind om me mooi te voelen. Niet voor een ander. En de ene keer ga ik dus heel natural naar buiten, en de andere keer net wat meer opgemaakter, precies waar ik zélf zin in heb!
Gianti schreef:Laat mensen gewoon... Ik snap niet dat iedereen zo bezig is met wat andere hun beweegredenen zijn om er 'zo' bij te lopen. En wie weet is dat wel een rede ook voor sommige vrouwen, dat alles zo onder een vergroot glas gelegd word, wat je doet, wat je draagt, wat je make up is etc. En al helemaal dat je dan voor onzeker weg gezet word als je gewoon leuk vind
Overigens wisselen ik van baby naakt gezicht zonder iets tot volledig full package make up en alles ertussen. Waarom? Net waar ik zin in heb die dag, soms vind ik leuk om te tutten en soms geen zin in
Percy schreef:Dan had je de vraag anders moeten stellen. Nu is het een aanvallende vraag waarbij het niet duidelijk is wat eigenlijk teveel is. Jammer.
Percy schreef:Dan had je de vraag anders moeten stellen. Nu is het een aanvallende vraag waarbij het niet duidelijk is wat eigenlijk teveel is. Jammer.