Dus als ik in een fototopic roep 'My God, wat loop jij te raggen met die sporen, ik vind dat als je niet met je hakken omlaag kunt rijden je geen sporen waard bent, echt zielig voor je paard' en in mijn profiel zie je mij continu met sporen met de hakken omhoog rijden, tja. Dan snap ik wel dat anderen zich gaan afvragen of je misschien vanuit emotie/jaloezie reageert, want heel erg logisch/consequent is je opmerking dan niet.
Andersom zie je dat emotionele niet rationele trouwens net zo goed. Ik weet dat er op een gegeven moment een Academische Rijkunst filmpje werd geplaatst waarbij de ruiter in de oefeningen continu met de hak omhoog zijn spoor in de ribben van zijn paard begroef en dat het paard ook heel netjes steeds in het ritme van de 'beenhulpen' met een staartzwiep naar de begraven spoor aangaf aan welke kant hij de meeste pijn had.
Nou, als je daar iets over opmerkt nadat zo iemand eerst 2 pagina's bejubeld is dan barsten de emoties ook los en dan is er ook niets meer van logisch nadenken over. Dus ja, dan is de eerste reactie ook dat je er niets van snapt en dus gewoon jaloers bent.
Again; op wat dan?