Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Axivoca123 schreef:@Rivano:![]()
![]()
Nji-Sri lid??
Dankje!!
Rivano schreef:Axivoca123 schreef:@Rivano:![]()
![]()
Nji-Sri lid??
Dankje!!
94-II. ()
Superknap gedaan hoor! En wat veelbelovend voor de volgenden die het moeten ondergaan, zowel wat resultaat betreft als hoe je het ervaren/ondergaan hebt.
Nu op Capoeira-studie reis naar Brazilie! Vind het altijd erg mooi (en knap) om te zien.
Santigo_ schreef:Axivoca ik studeer podo therapie. Wel enige raakvlakken met beenlengteverschil enzo, heb toevallig nu ook best veel over mogelijke chirurgische oplossingen bij bepaalde problemen.
Het klinkt echt als een super innovatie met dit apparaat. Na de spalk mocht je alleen aantippend belasten neem ik aan? Volledige belasting is toch moeilijk denk ik, omdat je bot niet in zijn normale doen is. Spieren moeten zich ook flink aanpassen. Heb je daar geen last van nu? Behalve natuurlijk dat je minder kracht hebt neem ik aan? Zo fijn dat je veel meer je gewone leven kunt leven in vergelijking met de stellage. Dat is toch nog een stuk beperkender.
Zool in de schoen kan inderdaad de rest van het verschil wel oplossen, afhankelijk van de schoen die je draagt.
Hoe hebben ze je knie gecorrigeerd? Mag ook per pb als het off-topic gaat. Ben wel heel nieuwsgierig. Daar had je inderdaad een flinke valgusstand en die staat nu volgens mij nagenoeg recht? Op de röntgen te zien dan