Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ben sowieso veel mobieler met deze methode. Met de stellage moest je ook andere broeken op maat laten maken en kon je moeilijk zitten terwijl je met deze gewoon je dagelijkse spijkerbroek aan kan en overal kan zitten hoe je wil
(ligt wel een beetje aan hoe je zit natuurlijk gezien sommige houdingen gevoelig zijn). En de spalk hoefde ik alleen de eerste 6 weken te gebruiken, daarna niet meer. Dus naar mijn mening is het een super methode
En dat apparaat was wel gebruiksvriendelijk
Nji-Sri lid??
Dankje!!
ahaha, jawel, ik zal het alleen rustig moeten opbouwen
Ja ik zit hier op kamers! Ik studeer nu Dierwetenschappen, maar ik ga komend schooljaar naar Utrecht om diergeneeskunde te studeren(is al besloten en vastgesteld)
Maar vind het wel leuk in Waga!
Dankjewel!
Meestal laten ze die er wel een jaartje of 2 in zitten zodat het bot goed de tijd heeft om terug te groeien en volledig te verharden. Axivoca123 schreef:@Rivano:![]()
![]()
Nji-Sri lid??
Dankje!!
) Rivano schreef:Axivoca123 schreef:@Rivano:![]()
![]()
Nji-Sri lid??
Dankje!!
94-II. ()
Superknap gedaan hoor! En wat veelbelovend voor de volgenden die het moeten ondergaan, zowel wat resultaat betreft als hoe je het ervaren/ondergaan hebt.
Nu op Capoeira-studie reis naar Brazilie! Vind het altijd erg mooi (en knap) om te zien.
Je moet eens een keer langs komen!
Als je op google zoekt naar beenverlenging, kom je ook wel eens bokt toppics tegen. Hopelijk heb ik sommige mensen hier ook mee kunnen informeren mochten zij dit ook doen 
Santigo_ schreef:Axivoca ik studeer podo therapie. Wel enige raakvlakken met beenlengteverschil enzo, heb toevallig nu ook best veel over mogelijke chirurgische oplossingen bij bepaalde problemen.
Het klinkt echt als een super innovatie met dit apparaat. Na de spalk mocht je alleen aantippend belasten neem ik aan? Volledige belasting is toch moeilijk denk ik, omdat je bot niet in zijn normale doen is. Spieren moeten zich ook flink aanpassen. Heb je daar geen last van nu? Behalve natuurlijk dat je minder kracht hebt neem ik aan? Zo fijn dat je veel meer je gewone leven kunt leven in vergelijking met de stellage. Dat is toch nog een stuk beperkender.
Zool in de schoen kan inderdaad de rest van het verschil wel oplossen, afhankelijk van de schoen die je draagt.
Hoe hebben ze je knie gecorrigeerd? Mag ook per pb als het off-topic gaat. Ben wel heel nieuwsgierig. Daar had je inderdaad een flinke valgusstand en die staat nu volgens mij nagenoeg recht? Op de röntgen te zien dan

Nu 50%. Ja de spieren is juist waar de aandacht ligt. Die geven de meeste 'problemen'. Er is een spier die over de heup heen loopt(geen idee hoe die heet), maar die krijgt nu het meest aandacht gezien er nu een buikstand is ontstaan.
Nu heb ik idd geen valgusstand meer en staat alles netjes recht.
Ik ben nog steeds aan het afbouwen naar 1 kruk, het gaat namelijk niet zo soepel haha
.. met 1 kruk lopen voelt wel heel gek en raar.
Het laagje bot was een reactie op dat toen ze tijdens de operatie dat lange horizontale gat moesten boren om ruimte te maken in het merg voor de pen, mijn bot een mini stukje uitgerekt werd waardoor er overal microscopische scheurtjes in mijn bot kwamen. Wegens mijn bot instabiliteit was die schroef ook los gekomen en heeft mijn lichaam als reactie gehad om een nieuw laagje bot te produceren voor stevigheid. Het is dus alleen maar voordelig