Hoe vaak val/bezeer jij je?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 23:43

Mhh ik val eigenlijks nooit maar bezeer mezelf daarin tegen meer, of iets van falen in de bus.
Iets wat ik vrij vaak meegemaakt heb in de bus is dat ik mijn voeten niet hoog genoeg optilde en bleef haken toen ik instapte. lag ik daar lang uit te falen voor de neus van de chauffeur. Dit heb ik ook met trappen oplopen. Dit zijn dan vooral ook de enigste momenten wanneer ik echt val.
En ja ik stoot vaak mijn knie of teen tegen iets. of ik doe onwijs lomp met mijn handen/armen dat ik die weer stoot.
En mijn hoofd kan er ook wat van trouwens :') _/-\o_
Maar gelukkig is er nooit een blauwe plek te herkennen.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 01:32

Schade zaterdag: "diepe"(hapje eruit) schaaf op m'n vinger + paar mini plekjes op m'n hand na een valpartij. Er lag een hoopje stenen scheef....dat heb je nou eenmaal in de Belgische rotsen.
Zondag: een blauwe plek op m'n elleboog na stoten tegen diezelfde Belgische rots.
Klimmen is wel een bezigheid die zeer vaak blauwe plekken en geschaafde knieën oplevert. Gelukkig heb je buiten altijd een helm op, dat helpt tegen blauwe plekken op je hoofd!
Edit:
En een hele berg spierpijn door het werken op zaterdag. Maar dit valt niet echt onder vallen/ jezelf bezeren.

melanie0906

Re: Hoe vaak val/bezeer jij je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 04:00

Och man ik ben zoo onhandig met de domste dingen gebeurt t altijd...

Toen ik een jaar of 10 was was ik zonder zadel aan het rijden op een MINI shetlander. Ik verlies mijn evenwicht en ja hoor ik breek mn arm..

Met de handbal maakte ik de lompste bewegingen en niks aan de hand. Zijn we aan get trainen op aanvallen wil ik mn tegenspeler wegduwen stoot ik mn hand tegen dr borstbeen en krak hand gebroken.

Als kok zijnde al zovaak in mn vingers gesneden dat ze op school mijn messen al gingen verstoppen.

En oh ja stoten. Mijn huis schuift iedere nacht 10 cm op ik pak altijd de deur mee, stoot mn tenen of loop vol tegeb de rsnd vsn de muur..

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 08:06

Oh oh, herkenbaar!
Ik stoot me echt pntzettend vaak..
Ook wel eens gehad dat ik mijn voet niet goed op de traptrede zet, en dan opeens op een paar traptredes lager zit haha!

Verder wel als ik van mn paard stap met bevroren tenen...

Maar opzich valt het allemaal wel mee :)