Ook eigenlijk overbodig om er bij te zetten wat zonder en wat met is

Zonder

En met

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen? Ik heb net als sommige hier van die korte wenkbrauwen, teken ze nu bij met een potlood van de Hema, maar het blijven zulke strepen
Vjestagirl schreef:Ik vind eigenlijk iedereen veel mooier zonder
Shizzel schreef:Make-up gaat ook niet altijd om verbetering voor de ogen anderen. Het gaat erom wat je zelf mooi vind. Daarvoor hoef je zelf geen make-up te dragen, iedereen heeft uiteraard zijn of haar eigen mening en dat is meer dan normaal.
Ja, je kan make-up gebruiken om sommige dingen lichtelijk meer uit te drukken zoals een klein beetje blush om je wangen wat ronder te laten lijken of wat dan ook, maar als jij met make-up jezelf een heel ander gezicht kan geven, dan by all means, go for it. Het is een kunstvorm want het is gewoon een hele kunst om alles op een mooie manier er op te krijgen.
Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik mezelf mooier vind met make-up dan zonder. To each their own, maar ik vind het altijd zo'n jammere opmerking dat iemand er mooier uitziet zonder make-up (vind ik net zo'n opmerking als tegen iemand zonder make-up zeggen dat deze mooier zou zijn met make-up) - al zal dat ongetwijfeld een goedbedoelde opmerking zijn voor iemands zelfvertrouwen - hij werkt vaak averechts.
Warboel schreef:En Shizzel supermooie wenkbrauwenVind je laatste look echt tof, heel gedurfd!
Vind lippenstift ook zo gaaf heIk draag dat dus echt bij héle hoge uitzondering. Heb er het gezicht niet voor vind ik.
Nog wel met m'n oude bril, maar hier had ik een x donkere lippenstift op. Weet nog steeds niet wat ik ervan vindHeb ook wel eens knalrood gedragen, dat knalde dan wel weer lekker met m'n lichte huid en haar.
[ [url=m/SkAUoj.png]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Jaaa Shiz, eindelijk zie ik jouw looks weer op bokt!
Warboel, is ook gewenning. Droeg tot paar jaar terug ook nooit lipstick, maar heb inmiddels meer dan 50 en draag het dagelijks en allerlei kleuren.
Giolli schreef:Nou, dit loopt toch beter dan ik gedacht had.![]()
Iemand maakte nog een opmerking over mijn wenkbrauwen. Ik weet dat ze niet perfect zijn en kom alleen in dit topic al mooie tegen hoor.. maar ik hou niet zo van natuurlijke wenkbrauwen. Vind juist het strakke en “flaweless” wenkies echt gaaf.
VivaLaVida schreef:vind het sowieso al apart dat je zoiets hier gaat melden![]()
Lijkt dan net alsof degene die het zegt, er trots op is dat ze geen make up "nodig" hebben. Terwijl ik dan soms denk nou wat makeup zou je goed doen
Shizzel schreef:Make-up gaat ook niet altijd om verbetering voor de ogen anderen. Het gaat erom wat je zelf mooi vind. Daarvoor hoef je zelf geen make-up te dragen, iedereen heeft uiteraard zijn of haar eigen mening en dat is meer dan normaal.
Ja, je kan make-up gebruiken om sommige dingen lichtelijk meer uit te drukken zoals een klein beetje blush om je wangen wat ronder te laten lijken of wat dan ook, maar als jij met make-up jezelf een heel ander gezicht kan geven, dan by all means, go for it. Het is een kunstvorm want het is gewoon een hele kunst om alles op een mooie manier er op te krijgen.
Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik mezelf mooier vind met make-up dan zonder. To each their own, maar ik vind het altijd zo'n jammere opmerking dat iemand er mooier uitziet zonder make-up (vind ik net zo'n opmerking als tegen iemand zonder make-up zeggen dat deze mooier zou zijn met make-up) - al zal dat ongetwijfeld een goedbedoelde opmerking zijn voor iemands zelfvertrouwen - hij werkt vaak averechts.
Alwiene schreef:Shizzel schreef:Make-up gaat ook niet altijd om verbetering voor de ogen anderen. Het gaat erom wat je zelf mooi vind. Daarvoor hoef je zelf geen make-up te dragen, iedereen heeft uiteraard zijn of haar eigen mening en dat is meer dan normaal.
Ik vind het ook niet voor iedereen gelden, maar vind het zeker niet altijd een verbetering. En van mij mag iedereen het helemaal zelf weten hoor, doe vooral waar je je goed bij voelt. Maar ik ga er vanuit dat iemand make up op doet omdat hij zich mooier voelt met. Soms ook door onzekerheid, en als ik zie hoeveel mooie gezichten hier zijn zónder.. Ik vind bij jou trouwens je meer neutrale look érg mooi. En ook wel een openbaring voor me omdat het verschil tussen mét en zonder best heel groot is terwijl je meer neutrale look toch niet heel overdreven lijkt. Mooi gedaan!
Joolien schreef:Shizz ik blijf je zwarte lippen geweldig tof vinden![]()
Dat is de colourista washout. Heb t wel eens vaker gebruikt, super spul!
Alwiene schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind eigenlijk iedereen veel mooier zonder
Ik ben het stiekem met je eens. Bij best veel mensen denk ik oh mooie vrouw op de voorfoto en dan zie ik de make up foto en dan vind ik het gewoon geen verbetering. Zal misschien mee te maken hebben dat ik zelf niet vaak make-up draag, maar toch.