Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:25

Leuk topic, ben niet zo’n make-up drager, maar wil zo af en toe wel mijn best doen. Heb zo snel niet hele recente foto’s maar het geeft een beeld.

Ook eigenlijk overbodig om er bij te zetten wat zonder en wat met is :')

Zonder

Afbeelding

En met

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:30

Leuk om te zien allemaal. Sommige ken ik al uit het make-up topic maar sommige gezichten zijn ook nieuw :D

Dit ben ik zonder en met. Ik houd van soms lekkrr uitpakken en ben fan van Morphe en Gerard cosmetics.

Zonder:
Afbeelding

Met:
Lichte versie

Afbeelding

Zwaarder

Afbeelding

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:30

Debbie schreef:
Wat gebruiken jullie voor je wenkbrauwen? Ik heb net als sommige hier van die korte wenkbrauwen, teken ze nu bij met een potlood van de Hema, maar het blijven zulke strepen :o

Eyebrow kit van Catrice! Heel erg fijn. Zijn twee poeders met een kwastje erbij, met hele mooie wat ‘assigere’ kleuren.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:32

This is me!

Welliswaar een verbrande kop maar een van de weinige makeuploze fotos :')

Afbeelding

En dit met een plammuurlaag op :')

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:34

Vjestagirl schreef:
Ik vind eigenlijk iedereen veel mooier zonder :=

Ik ben het stiekem met je eens. Bij best veel mensen denk ik oh mooie vrouw op de voorfoto en dan zie ik de make up foto en dan vind ik het gewoon geen verbetering. Zal misschien mee te maken hebben dat ik zelf niet vaak make-up draag, maar toch.

Cinnepin

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:42

Het was ff zoeken naar een foto zonder make up. helaas een half gezicht en is al wat ouder
Afbeelding

en een recentere met
Afbeelding

Ellebel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:43

Net zoals een paar reacties boven mij, vind ik iedereen mooier zonder make-up. :):)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:43

Allebei met cap toevallig :D

Zonder;
Afbeelding

Met;

Afbeelding

Ik draag niet zoveel make up. Beetje foundation, poeder en nude oogschaduw en mascara.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:45

Ik vind ook bijna iedereen in dit topic zonder make up mooier.
Ik zou wel mee willen doen hier met de voor en na foto's, maar ik draag nooit make up.
Ik heb geen eens make up. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:46

Make-up gaat ook niet altijd om verbetering voor de ogen anderen. Het gaat erom wat je zelf mooi vind. Daarvoor hoef je zelf geen make-up te dragen, iedereen heeft uiteraard zijn of haar eigen mening en dat is meer dan normaal.

Ja, je kan make-up gebruiken om sommige dingen lichtelijk meer uit te drukken zoals een klein beetje blush om je wangen wat ronder te laten lijken of wat dan ook, maar als jij met make-up jezelf een heel ander gezicht kan geven, dan by all means, go for it. Het is een kunstvorm want het is gewoon een hele kunst om alles op een mooie manier er op te krijgen.

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik mezelf mooier vind met make-up dan zonder. To each their own, maar ik vind het altijd zo'n jammere opmerking dat iemand er mooier uitziet zonder make-up (vind ik net zo'n opmerking als tegen iemand zonder make-up zeggen dat deze mooier zou zijn met make-up) - al zal dat ongetwijfeld een goedbedoelde opmerking zijn voor iemands zelfvertrouwen - hij werkt vaak averechts. :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:51

Ik loop er altijd zo bij, zonder make-up

Afbeelding

Afbeelding

Leuk om de verschillen bij iedereen te zien :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:52

Shizzel schreef:
Make-up gaat ook niet altijd om verbetering voor de ogen anderen. Het gaat erom wat je zelf mooi vind. Daarvoor hoef je zelf geen make-up te dragen, iedereen heeft uiteraard zijn of haar eigen mening en dat is meer dan normaal.

Ja, je kan make-up gebruiken om sommige dingen lichtelijk meer uit te drukken zoals een klein beetje blush om je wangen wat ronder te laten lijken of wat dan ook, maar als jij met make-up jezelf een heel ander gezicht kan geven, dan by all means, go for it. Het is een kunstvorm want het is gewoon een hele kunst om alles op een mooie manier er op te krijgen.

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik mezelf mooier vind met make-up dan zonder. To each their own, maar ik vind het altijd zo'n jammere opmerking dat iemand er mooier uitziet zonder make-up (vind ik net zo'n opmerking als tegen iemand zonder make-up zeggen dat deze mooier zou zijn met make-up) - al zal dat ongetwijfeld een goedbedoelde opmerking zijn voor iemands zelfvertrouwen - hij werkt vaak averechts. :)

Ik vind het ook niet voor iedereen gelden, maar vind het zeker niet altijd een verbetering. En van mij mag iedereen het helemaal zelf weten hoor, doe vooral waar je je goed bij voelt. Maar ik ga er vanuit dat iemand make up op doet omdat hij zich mooier voelt met. Soms ook door onzekerheid, en als ik zie hoeveel mooie gezichten hier zijn zónder.. Ik vind bij jou trouwens je meer neutrale look érg mooi. En ook wel een openbaring voor me omdat het verschil tussen mét en zonder best heel groot is terwijl je meer neutrale look toch niet heel overdreven lijkt. Mooi gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:53

vind het sowieso al apart dat je zoiets hier gaat melden :=
Lijkt dan net alsof degene die het zegt, er trots op is dat ze geen make up "nodig" hebben. Terwijl ik dan soms denk nou wat makeup zou je goed doen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:54

Dank je xFace, ja je kan er alle kanten echt mee op en als je een beetje doorhebt wat je staat durf je ook zoveel meer! Jouw foto's vind ik trouwens supermooi, je wenkbrauwen zijn echt een prachtige vorm van zichzelf en je hebt hele mooie volle lippen.

Warboel schreef:
En Shizzel supermooie wenkbrauwen :j Vind je laatste look echt tof, heel gedurfd!

Vind lippenstift ook zo gaaf he <3 Ik draag dat dus echt bij héle hoge uitzondering. Heb er het gezicht niet voor vind ik.

Nog wel met m'n oude bril, maar hier had ik een x donkere lippenstift op. Weet nog steeds niet wat ik ervan vind :') Heb ook wel eens knalrood gedragen, dat knalde dan wel weer lekker met m'n lichte huid en haar.
[ [url=m/SkAUoj.png]Afbeelding[/url] ]

Dank je <3
Ik vind die kleur je heel gaaf staan zelfs. :j Beetje een wijnrood als ik het zo goed zie?

VivaLaVida dank je wel! <3

linoleum schreef:
Jaaa Shiz, eindelijk zie ik jouw looks weer op bokt!

Warboel, is ook gewenning. Droeg tot paar jaar terug ook nooit lipstick, maar heb inmiddels meer dan 50 en draag het dagelijks en allerlei kleuren.

<3
Het was een hele stap maar ik vind het wel weer leuk om een look te plaatsen zo. Ik heb alleen mijn stijl zo omgegooid (of eigenlijk, leren kennen) dat ik me onwennig voel het te plaatsen op Bokt. :')

Giolli schreef:
Nou, dit loopt toch beter dan ik gedacht had. :D

Iemand maakte nog een opmerking over mijn wenkbrauwen. Ik weet dat ze niet perfect zijn en kom alleen in dit topic al mooie tegen hoor.. maar ik hou niet zo van natuurlijke wenkbrauwen. Vind juist het strakke en “flaweless” wenkies echt gaaf. :j

Het gaat er om hoe jij over staat wil lopen, niet wat een ander mooi vindt bij je! :) Rocken wat je wil rocken. Ik zie heel goed welke stijl je leuk vindt om na te gaan en daar ben je al zo enorm in de buurt. Als ik kijk naar mijn transformatie door de tijd heen zie je van die tussenstapjes tot de wenkbrauw die ik nu supermooi vind. :)) Je hebt er al een hele mooie vorm in zitten, ik kan een dunne staart enorm waarderen.

Desty jouw lippen en ogen!! Ik heb een meer liefhebbende emoji nodig dan <3

Jolien, welke haarverf heb je gebruikt?! Wat staat die je geweldig.

Suusie, ook bij jou vind ik de vorm van je wenkbrauwen echt prachtig.

Anoniem

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:57

Shizz ik blijf je zwarte lippen geweldig tof vinden :D
Dat is de colourista washout. Heb t wel eens vaker gebruikt, super spul!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 19:57

VivaLaVida schreef:
vind het sowieso al apart dat je zoiets hier gaat melden :=
Lijkt dan net alsof degene die het zegt, er trots op is dat ze geen make up "nodig" hebben. Terwijl ik dan soms denk nou wat makeup zou je goed doen :o

Oh zo is het absoluut niet bedoelt in mijn geval. Sterker nog, ik vind mezelf mooier met make up ondanks dat ik het zelden draag. Ik heb er alleen gewoon echt het geduld niet voor en ben er ook niet handig mee. Juist respect dat mensen er zoveel moois van kunnen maken en daar ook altijd het geduld voor hebben. Het was niet meer dan een constatering. Bij sommige vind ik het resultaat écht heel mooi, bij anderen vind ik de natuurlijke schoonheid mooier. Maar puntje bij paaltje moet iedereen gewoon doen waar ie zich het fijnste bij voelt toch? :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:00

Als je je netjes op maakt kan het echt wel mooi zijn. Ook heb ik wel op internet foto's voorbij zien komen waarbij ik denk dat je het er beter af kan halen. Verkeerde kleur foundation...te veel foundation ( dat je echt een masker effect hebt, of je ziet het helemaal op de huid )..persoonlijk vind ik zwarte lipstick ook niet mooi...of hele donkere...of te zwart omlijnde ogen...

Annepanne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:04

Leuk topic, ik vind het ook altijd leuk om het verschil te zien! Zelf heb ik tegenwoordig wimper extensions waardoor ik een beetje vals speel haha! Ik vind mezelf zonder make up prima, maar met toch een beetje mooier. Daarom heb ik toch de extensions, zodat ik zonder ook maar iets aan make up te doen toch elke dag niet helemaal een blote billen gezicht heb :D

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:05

Shizzel schreef:

Hier sluit ik me volledig bij aan! Ik zie her als een vorm van creativiteit en vind het gewoon leuk om mee bezig te zijn! Ja ik vind mn gezocht mooier zonder de rode oneffenheden maar ik ga even makkelijk zonder makeup naar buiten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:06

Alwiene schreef:
Shizzel schreef:

Ik vind het ook niet voor iedereen gelden, maar vind het zeker niet altijd een verbetering. En van mij mag iedereen het helemaal zelf weten hoor, doe vooral waar je je goed bij voelt. Maar ik ga er vanuit dat iemand make up op doet omdat hij zich mooier voelt met. Soms ook door onzekerheid, en als ik zie hoeveel mooie gezichten hier zijn zónder.. Ik vind bij jou trouwens je meer neutrale look érg mooi. En ook wel een openbaring voor me omdat het verschil tussen mét en zonder best heel groot is terwijl je meer neutrale look toch niet heel overdreven lijkt. Mooi gedaan!

Het is ook niet altijd verbetering. Ik zal ook echt niet zeggen dat ik alles bij iedereen mooi vind, sommige dingen kan iemand echt wel verbeteren of anders doen, maar wie ben ik om er wat van te zeggen. Iemand is overduidelijk blij met hoe het eruit ziet anders maakten ze er geen foto van om te plaatsen of gingen ze zo echt niet over straat. Als ze mij om een tip vragen daarentegen, dan zou ik inderdaad mijn advies geven. :j Maar zolang iemand er niet om vraagt, mwoah. Aan het eind van de dag is het niet mijn gezicht en word ik er niet gelukkiger of verdrietiger van hoe iemand anders zichzelf opmaakt.

Velen doen inderdaad wel make-up op uit onzekerheid maar dan vind ik het nog mooier dat ze zoveel zelfvertrouwen uit hun make-up weten te halen - of ik als persoon dat nou mooi vind of niet. Voor mij is het echt een liefde voor wat je ermee kan doen - hoe je jezelf kan veranderen. Of ik nu alleen met mascara en eyeliner naar buiten ga, zonder make-up of helemaal all-out. Bedankt voor je compliment trouwens, dat vind ik leuk om te horen en geeft mij aan dat ik het goed weet te doen op het gebied van het weinig laten lijken, haha! :)) Vind het leuk dat het een openbaring mee heeft gegeven. Het is ook vaak dat veel mensen zeggen 'oh zo zonder zoveel make-up staat je zo mooi!' als ik zo'n look op heb terwijl er zelfs meer op je gezicht zit dan bij een hele kleurrijke look. :') Ik draag mijn make-up alleen bijna nooit zo neutraal/naturel, hoe we het ook willen noemen. Puur omdat ik me er niet net zo gelukkig bij voel als wanneer ik blauwe lippenstift op heb of zwart. Omdat mijn voorliefde neigt naar het apartere heb ik me ook wel echt moeten leren afsluiten voor de mening van anderen, want mensen zijn bij onbekende dingen toch sneller geneigd er iets uit te vlammen wat niet altijd aardig geformuleerd is.

Joolien schreef:
Shizz ik blijf je zwarte lippen geweldig tof vinden :D
Dat is de colourista washout. Heb t wel eens vaker gebruikt, super spul!

He oliebol. ^) L'Oreal kan ik net weer niet hebben. Ik ga eens op zoek naar iets soortgelijks want het kriebelt toch wel heel erg. :))

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-18 20:13

Ellebel123 schreef:
Net zoals een paar reacties boven mij, vind ik iedereen mooier zonder make-up. :):)

Alsjeblieft zeg. Dat kan echt niet hoor! :=

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:15

Alwiene schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik vind eigenlijk iedereen veel mooier zonder :=

Ik ben het stiekem met je eens. Bij best veel mensen denk ik oh mooie vrouw op de voorfoto en dan zie ik de make up foto en dan vind ik het gewoon geen verbetering. Zal misschien mee te maken hebben dat ik zelf niet vaak make-up draag, maar toch.

Hier ook. Ik schrik van de hoeveelheid make up en dan met name make up die niet subtiel of natural is. Mijn man zou me het huis uit gooien.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:21

Pardon tulandro? Ik zou jouw man het huis uit gooien. Wat zoek je precies in dit topic als je niet van make up houdt?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:22

Leuk topic! Wat komen er gave looks voorbij!
Ik draag eigenlijk nooit meer make-up, maar ik zal morgen eens gek doen :)

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 20:23

@Shizzel, dankjewel, lief! :)
@Suusie22, wil ik toch nog even zeggen, prachtige lach heb je! Knappe vrouw.