wemkelover schreef:Denk dat ik het ook met quera en Keet eens ben. Het is wel het kind van mij en mijn partner dus wij bepalen ten alle tijde! Al ik weet wel dat ik naar mijn bevalling zo slap als een vaatdoek was en gewoon geen puf had om uberhoudt ergens tegen in te gaan, maar goed dan heb ik nog een partner die dat wel kan doen mocht dat nodig zijn.
Daarom had ik naast mijn bevalplan ook een kraamplan
stond alles duidelijk in. Ook had ik een aantal zaken bij de intake aangegeven
is fijn naar geluisterd. Eerste dag besproken wat er verwacht werd van beide kanten. En wat ze graag at en dronk zodat we dat voor haar konden halen. Konden we samen lunchen
echt zo lief!! Gewoon een oprecht zorgzaam persoon. Gelukkig heeft beeb uiteindelijk die avond gepoept.
Kan gelijk wat tips meenemen!
En inderdaad, 1 keer aangeven is genoeg. Willen ouders het niet, dan niet. Maar ik blijf er bij dat ik sommige dingen wel opschrijf dat het op eigen verantwoording is.
Iedereen vouwt het weer anders op, ik probeer me zoveel mogelijk aan te passen maar dat is elke keer weer wennen
en vooral ook zoals ik het bij de eerste het makkelijkst vond) werden van het hangertje getrokken en in de commode gemikt zonder op te vouwen of iets, het schone bedden goed werd op de niet zo schone vloer naast het bed gelegd "want steeds uit de kast halen is zo'n gedoe". Dan doe ik het dus echt liever zelf...
Als ik me net zo goed voel als de vorige keer denk ik dat we snel weer naar halve dagen gaan. Zo hebben we dat tijdens de intake ook al aangegeven. We vinden het trouwens prima als er een stagiair meekomt. Die moet nu eenmaal ook ervaring opdoen en dat paar extra ogen maakt voor ons het verschil niet.

Ieder zo zijn ding
Bij mij kwamen ze gewoon wanneer het mij uitkwam, dus toen de kraamzorg wat later kwam, kwam het bezoek ook wat later. Als je op verzoek voedt weet je toch niet wanneer de kleine drinkt, dus dat is dan sowieso niet afhankelijk van de starttijd van de kraamzorg.