Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nibbit schreef:Ik gebruikte altijd hele dure, maar toen ik bij toeval (andere winkels waren dicht) een keer de 24u creme van de Lidl kocht beviel dat zo goed dat ik daarbij ben gebleven.
Het is een wit potje met een roze deksel.
Goedkoop maar echt goed! Niet vettig, voelt heel fijn aan
Tazzey schreef:Koud water is juist enorm slecht voor de huid, door de kou kunnen de kleine adertjes meer zichtbaar worden, en dit kan permanent worden. Lauwwarm water is het allerbeste.
Ik heb zojuist het Vitamine A serum van Uncover Skincare binnengekregen, ik ben heel benieuwd. Ik zal hem vanavond voor het eerst proberen. Ik gebruik nu het 365 serum van Lancaster en die bevalt op zich prima maar ik hoorde zoveel goede verhalen over het Vitamine A serum dat ik hem toch maar aangeschaft heb ondanks dat mijn huid echt zeer slecht reageert op de andere verzorgingsproducten van Uncover.
Tazzey schreef:DatBenIkNou schreef:Kruidvat Hydro kwam als beste uit een test laatst. Beter dan de dure die waren getest!
Nogmaals, die testen zijn niet altijd even betrouwbaar en laten alleen zien hoe de producten reageren op een normale huid. Je moet gewoon kiezen voor het product dat bij jouw huid werkt.