Laura_ schreef:Ik heb zelf een van de eerste modellen/het eerste model? van philips en ik zweer erbij! Wat ik vooral fijn vind is dat ik in mijn slaap al begin te wennen aan het licht dat zachtjes aan steeds feller gaat branden, waardoor ik niet zo'n last heb als ik uit mijn bed kom om het normale licht aan te doen! Het is een enorm ding, maar ik gebruik hem ook gewoon als nachtkastlamp haha.
--
Dit had ik kunnen schrijven haha, ik heb ook een van de eerste modellen. Werkt bij mij echt super! Ik wordt vrijwel altijd rustig wakker, vooral als ik met mn gezicht richting de lamp lig en wakker wordt. Ik kan vaak ook aan de helderheid vd lamp zien hoe lang ik nog mag blijven liggen voordat deze afgaat. daarnaast heel fijn dat de je radiostand erop hebt; nooit irritatie om dezelfde toon. En ik tik/sla m altijd uit. Geen idee of het ook zo hoort maar dan gaat 'ie uit en snoozed ie verder haha. Ik heb de lamp als beginnend puber gekregen en ik merkte het altijd duidelijk als ik de lamp niet gebruikte, dus ik hoop ook dat deze nog heel lang mee gaat. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat als er een stroomstoring zou zijn, de wekker niet af gaat, maar dat is niet vreemd. Verder heeeel erg tevreden mee.