Probleemhuid? Wat helpt nu ECHT?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-18 23:41

Vandaag een sample besteld van Paula Choice. Ik ben benieuwd naar aanleiding van hun advies.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-18 11:54

Ik twijfel nu nog tussen Paulas Choice als Dr Hauschka.

Gister van PC binnen gehad, was niet zo happig op gel omdat ik daar dus op reageerde. Maar tot heden nog niet.

Ben erg benieuwd! Fijn dat PC wel samples heeft die niet na 1x gebruik al op zijn. :=

Depende

Re: Probleemhuid? Wat helpt nu ECHT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 12:09

Ik gebruik nu ook Paula's Choice (en the ordinary skincare) die bevalt op zich goed. Heb eerder uncover skincare en Etat Pur gebruikt. Bij Etat Pur had ik het meeste wauw gevoel, maar die is erg duur per ons zeg maar (wel zuinig in gebruik).

Voor mij zijn het geen wondermiddelen geweest, hoop voor jou wel.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-18 14:35

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 14:58

Voeding..
Als ik varkensvlees eet, melk of chocolade is het eind zoek.
Dan kan je nog zoveel smeren: wat werkt niet.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:54

Stamper schreef:
Iemand ervaring met de:
la Roche Toleriane Ultra?

https://www.mijnhuidonline.nl/la-roche- ... ultra-40ml

Die probeer ik nu. Reeds 3 weken. Bevalt Oke.

Vind de Eucerin ultra sensitive fijner, maar voor t gevoel bevat de la roche meer ingrediënten. De andere tip, van Vichy aquathermalia sensitive, die vind ik niet fijn, erg veel parfum, Eucerin ruikt naar niets, ook al een pompje van leeggemaakt.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:02

Ik gebruik zelf Differin gel. Erg goed spul, al moet je huid er wel erg aan wennen. De eerste drie weken was veel roodheid en schilfers, en daarna werkte het gewoon. Een beetje de harde methode dus, aangezien het je huid expres uitdroogt zodat talgkliertjes moeilijker verstopt raken, maar het kan echt een oplossing zijn. Nog steeds heb ik soms na het douchen een droge huid, maar meestal is dat na een paar uurtjes gewoon weer bijgetrokken.

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 18:21

Ik gebruik producten van Young Living, had een heel extreem gevoelige huid, onderhuidse ontstekingen, onderhuidse puisten, extreem droog, ik krabte alles open zodat het maar weg ging, littekens etc en sinds ik deze producten gebruik is dit zo ontzettend veel verbeterd. Elke dag een vast huidschema ondersteund met lavendel olie en bij puistjes tea tree in combinatie met de gezichtsverzorgingsproducten heeft voor mij echt het verschil gemaakt. Veel beter zelfbeeld nu ook en ook gewoon minder last ervan.