gatsamme niet weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 00:59

Natuurlijk is het logisch dat je je dit van je af wilt schrijven!
Mijn broer en moeder hebben allebei kanker, hopelijk nu klaar behandelingen.
Het is gewoon zo'n verraderlijke ziekte, het overvalt je.

Heel veel sterkte!

Liselot

Re: gatsamme niet weer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:21

Jeetje Ing wat schrik ik hier van! Wat een ontzettend rotnieuws zeg Y;(
Heel veel sterkte, ook voor Ad en de kids. En als ik wat kan doen gewoon gillen he!?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 00:24

Wat een rot bericht ts.
Ik wens je heel veel sterkte & alle kracht toe!

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-18 23:58

sorry even nergens op gereageerd.. merk toch dat het me allemaal wat meer doet dan dat ik doe voorkomen. Mensen die mij kennen denken dat ik er vrij luchtig mee om ga, maar van binnen vreet het toch meer dan ik laat merken. Vooral de angst......hoe gaat de operatie...wat gebeurt er daarna...komt er nog meer? en vooral wat gaan ze binnen in mij nog meer vinden? Mijn gevoel zegt dat mijn eierstokken ook echt niet joepie zijn en dat er ook wel eens meer kan zijn met mijn darmen dan alleen prikkelbare darm syndroom..
Hopelijk allemaal doemdenken van mij hoor, dat merk ik wel dat ik dat momenteel wat meer aan het doen ben ;(
maar goed ik ben eigenlijk nu vooral stikbenauwd

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 00:07

Jeetje ts wat ontzettend k.t dit. Weeer die onzekerheid. Juist goed dat je topic opent..kun je wanneer je wilt even je verhaal kwijt. Eind januari duurt nog even. Jammer is dat toch...steeds dat wachten en dan de stress wat je er (on)bewust toch van krijgt. Kop op he...laat je er niet klein door krijgen!!!!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:46

inkepink schreef:
sorry even nergens op gereageerd.. merk toch dat het me allemaal wat meer doet dan dat ik doe voorkomen. Mensen die mij kennen denken dat ik er vrij luchtig mee om ga, maar van binnen vreet het toch meer dan ik laat merken. Vooral de angst......hoe gaat de operatie...wat gebeurt er daarna...komt er nog meer? en vooral wat gaan ze binnen in mij nog meer vinden? Mijn gevoel zegt dat mijn eierstokken ook echt niet joepie zijn en dat er ook wel eens meer kan zijn met mijn darmen dan alleen prikkelbare darm syndroom..
Hopelijk allemaal doemdenken van mij hoor, dat merk ik wel dat ik dat momenteel wat meer aan het doen ben ;(
maar goed ik ben eigenlijk nu vooral stikbenauwd

Dit is precies het gevoel wat mijn moeder ook heeft gehad.. Kalm zijn maar van binnen heel druk en onrustig..
Nogmaals mocht je vragen hebben over de ervaring van haar.. (had ik al een pb over gestuurd laatst.) mag je altijd je vragen stellen.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:52

Wat ontzettend erg TS, heel veel sterkte :(:)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 11:14

Wat heftig inkepink. Heel veel sterkte! Hebben de artsen iets gezegd over der oorzaak van de baarmoederhalskanker? Is het risico op eierstokkanker goed besproken?

Ik hoop van harte dat dit snel achter de rug is en dat je in niet al te veel tijd je leven weer op kan pakken. Het is niet meer dan logisch dat je nu even geen vertrouwen hebt in je eigen lijf en gezondheid. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen en dat is ook geen doemdenken. :(:)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 18:49

Wat een rot nieuws TS :(:) en ik hoop dat als deze storm voorbij is dat je weer even tot rust kan komen maar neem jezelf niet kwalijk dat je negatieve gedachten hebt daar ontkom je niet aan in deze situatie. Schreeuw ze uit, schrijf ze op of praat erover maar blijf er niet alleen mee rondlopen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:19

Jeetje. :(:)
Ik hoop echt dat je straks je draai snel kunt vinden en het na deze ingreep klaar is.
Wat een angst moet dit geven met je ouders in je achterhoofd. :(:)
Mag je na zo'n ingreep wel vervangende hormonen gebruiken?
Ik heb een minder werkend hormoonstelsel en heb voor drie hormonen gels en crémes.
Fijne is dat dat pompjes zijn en ik heel nauwkeurig kan smeren naar hoe ik me goed voel, daar kunnen voor mij geen pillen tegen op!

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 19:53

Kl#te en alweer. Heb je al bedacht of je kinderen wilt of nog kinderen wil (ik weet niet of je ze al hebt).

Second opinion is misschien ook fijn zodat je zeker weet dat je (voor jou) de juiste keuze maakt. Alles laten verwijderen is niet niks. Het gaat toch weer samen met andere ongemakken.

Ik wens je in elk geval veel sterkte en moed met wat je nu weer moet doorstaan.

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 18:10

second opinion is niet echt nodig. Kinderen heb ik al en manlief heeft al jaren een 'knoop' in de leiding..
Het verwijderen van mijn baarmoeder is nog niet eens waar ik het meeste moeite mee heb, daarvoor zijn er ook teveel andere klachten. Het feit dat er weer kanker in mijn lijf gevonden is dat hakt er zo in.

Ben op moment ook ff thuis van mn werk, ook vanwege een griepje, al werk ik normaal dan wel redelijk door maar deze keer geef ik maar toe....operatie kan immers afgezegd worden bij erg hoesten, koorts ergo griep en dat risico wil ik niet nemen. Die operatie MOET doorgaan, hoe eerder ze die stomme cellen uit mn lijf peuteren hoe liever

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:32

Wat een rot nieuws ts..
heb je het ene net goed en wel achter de rug, komt dit klote bericht..

Hier ook in de omgeving iemand die baarmoederhalskanker gehad heeft.
Een zeer agressieve soort.

Krijg je chemo na de operatie?

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:34

Sterkte lieve ts en kom op, je kan het, nog een keer vechten! Meer kan er niet over zeggen. Kus

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:10

Goed van je dat je even thuis blijft...word griep al iets minder? Nadeel van thuis zijn is wrs wel dat je nog meer gaat malen.

assebassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:24

Ik wens je heel veel sterkte! en hoop van harte dat het allemaal goed komt, hou je taai!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:38

Wat een rottig nieuws TS :(:)
Hou je taai en veel sterkte!

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:42

Sterkte TS, wat een rot en heftig nieuws is dit.
Kan me heel goed voorstellen dat je nu nergens gerust op bent inderdaad. Veel sterkte ook vanaf hier :(:)

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-18 23:48

Afgelopen week even volledig ingestort....t was zelfs mn baas opgevallen dat t niet helemaal goed ging.

Volgende week dinsdag al om 7.15 in het ziekenhuis melden.

Morgen nog 1x op concours met mn merrie, ruin heeft al wedstrijdstop die reageert heel heftig op mijn gemoedsrust zeg maar, t jonge apie (hij is 5) weet niet helemaal wat ie met me aanmoet geloof ik op moment dus leek het me eerlijker voor hem om hem over te dragen aan zn eigenlijke eigenaresse. Wel met spijt in mn hart, ben dol op t beest maar goed t is even niet anders.
Mijn merrie is 13 en al 12 jaar bij me, die kan er wat beter mee omgaan gelukkig

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:52

Jeetje ts wat balen! Hoop dat je baas snapt wat en hoe en hij je ook de tijd geeft!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 00:10

Heel veel sterkte TS :(:)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 09:13

Hopelijk lukt het je om vandaag van je wedstrijd te genieten en je zorgen eventjes los te laten!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:51

Jeetje ts, wat ongelofelijk kl*te
Ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is voor je.
Hebben ze verder nog onderzoeken in de tussentijd gedaan, of lees ik daar overheen?

Gewoon aan je emoties toegeven,
Ook jij mag je verdrietig en boos en alles tegelijk voelen.

Hoop dat je een fijne dag heb vandaag!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 16:49

leuke dag gehad ts?

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-18 21:51

Mn werkgever is gelukkig erg begripvol. Fijn gesprek gehad afgelopen week.

Concours ging niet zo....k was eerste van onderen om het positief te zeggen....wel fijn gereden op zich en een boel gelachen maar L2 waardig was t niet