Hielspoor klachten.. Wat was bij jullie de oplossing?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 16:00

Sjimmy schreef:
Shockwave therapie!!
Bracht na enkele dagen al verlichting.
Tis nog echt niet over maar wel handelbaar.
Ik moet nu opletten dat ik niet teveel doe (en nog steeds schoenen/slippers draag) en ik loop zo graag op blote voeten.... -O-
Ik heb het ruim ene half jaar nu. Eerst ontkent maar werd steeds erger.

Ik heb het nu een jaar maar ik ben er met behulp van shockwave en kuiten rekken aardig vanaf.
Ik ga snachts niet meer strompelend naar de wc en kan weer km of 5 lopen. Moet wel voorzichtig doen en niet te enthousiast. En eigenlijk niet op blote voeten lopen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 16:15

bigone schreef:
moonfish13 schreef:
Het is gewoon mega hardnekkig Joltsje.
Hier is het ook een ontsteking, er zijn dagen dat ik het in bed voel kloppen en in het verleden was het ook rood.
Dat rode kan ik nu redelijk voorkomen door op tijd te stoppen, en dat kan gezien ik afgekeurd ben maar dit is gewoon zwaar klote voor mijn revalidatie..
Zelfs baantjes trekken irriteert mijn hielen. |o
Ik overweeg om eens strassburg socks te bestellen en dat te gaan proberen, kost iets van €30 maar het is het proberen we waard denk ik.

Heb je niet een knobbel(tje) op je hak zitten waardoor je achillespees continue geirriteerd en dus ook ontsteekt?? Laat je eens doorverwijzen naar een goede orthopeed om foto's en echo's te maken. Kennis heeft twee keer drie maanden in een spalk gezeten, hielp niet en is geopereerd. Zij had verkalkingen tussen haar peesaanhechting?? en dit was niet te verhelpen met iets anders. Ze heeft ook ernstige reuma en meerdere kalkafzettingen in haar lichaam.

Bij mij bleek het zwakte. :)
Ik bleek een redelijk laag testosteron te hebben, dit wordt nu sinds november verhoogd met een lage dosis testosterongel en dat werkt super.
Bij mij werkten oefeningen ook niet voor spieropbouw hierdoor, ik was er in no time vanaf met wat testosteron extra. *\o/*
Enige wat ik gedaan heb nog is Ekyflogyl smeren 2 weken, die voor paarden ja.
Om het even tot rust te brengen, en spieren kweken.
Nu heb ik enkel nog lichtjes last als ik echt veel teveel doe, maar dat gaat denk ik meer samen met mijn hypermobiliteit. :)
Ik liep er al 2 jaar mee, of al veel langer maar was binnen 6 weken van het ergste af!
Wel lief dat je reageert, dat waardeer ik ontzettend!