Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Met een washandje kan je je ook prima schoon maken. Haren was ik zo'n 2 keer per week nu (kan het nu steeds iets langer rekken voor het vet wordt
).
(vooral het opwarmen van het water kost energie). 

Maartje1990 schreef:Ik vind mensen die zich minder douchen dan dat niet perse vies. 1-2 in de week vind ik dan wel weer erg weinig. In ieder geval goed dat diegene niet mijn partners zijn,:+ dat zou niet werken haha
Als sinds ik klein ben vond ik het drama, en dat is niet veranderd 
).
). Ik werk wel in een winkel waar het wel gewaardeerd wordt als je er representatief uitziet en ruikt
dus dan douche ik meestal de dag of de ochtend voor werk. Maar het is een bijbaan en ik werk 2 dagen in de week dus het komt precies mooi uit.
toen heb ik mezelf wel regelmatig echt slonzig gevonden... maar droogshampoo en een washandje doet ook een hoop
maar dat vond ik echt niks, maarja ik liep 3 dagen in Arnhem en 2 dagen in Eindhoven stage, beide ongeveer 2 uur enkele reis. Tanya schreef:Ik denk om de dag ongeveer. Sowieso als ik gesport heb, of om een andere reden vies ben/stink. Maar ik heb ook roodgeverfd haar en elke dag douchen zorgt dat de kleur er zo uit is. In ieder geval niet elke dag, dat vind ik zonde van het water.