Ik wil van mijn blaasontsteking af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Re: Ik wil van mijn blaasontsteking af

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:00

Ik kan alleen maar pillen wegkrijgen als ik ze ver genoeg achter in mijn strot stop met mijn vingers.... (bizar) maar anders lukt het echt niet.

Toen ik in Juni een flinke blaasontsteking had verrekte ik van de pijn!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:11

Kak, ik werd vannacht ook ineens wakker met een blaasontsteking. Wat ellendig. Hier doet het dus echt wel zeer.
Ik zit me al de hele dag suf te drinken aan de thee en ik loop echt zo vaak naar de wc dat ik er net maar gewoon even ben blijven zitten.
Word er echt niet goed van.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:14

mies_dummy schreef:
Sorry dat ik zo je topic binnen kom vallen! Ik vroeg mij alleen af: heb jij ( of andere met een blaasontsteking) ook standaard pijn bij het plassen?
Ik heb namelijk sinds een paar dagen dat ik heel vaak moet plassen/continu de drang heb en vannacht heeft het mij de hele nacht wakker gehouden. Maar het doet geen pijn etc het is vooral heel erg irritant.

Ik heb ook geen pijn bij het plassen, alleen erna, als de blaas leeg is, een brandend gevoel, maar zelfs dat niet altijd. Maar als ik wel het gevoel heb dat ik blaasontsteking heb, dus idd de drang, dan zeg ik tegen de huisarts gewoon dat het wel pijn doet en brandt, dan word je sneller geholpen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-17 15:41

Goof schreef:
Kak, ik werd vannacht ook ineens wakker met een blaasontsteking. Wat ellendig. Hier doet het dus echt wel zeer.
Ik zit me al de hele dag suf te drinken aan de thee en ik loop echt zo vaak naar de wc dat ik er net maar gewoon even ben blijven zitten.
Word er echt niet goed van.

Ja dat heb ik gisteren ook maar gedaan.

Wb die pillen, ik heb net de 'niet aanstellen' manier geprobeerd maar zodra ik hem nog maar op mijn tong voelde moest hij er uit. Ben toch een aansteller denk ik haha.
Nu maar in 4 stukken, eerst water in mijn mond dan dat ding er bij en dan de hele beker water mee kappen, dat werkte :+

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 01:42

hier helaas ook blaasontsteking heb nu de 5e kuur.. niks lijkt te helpen.. morgenochtend huisarts urine inleveren en onderzoek.
als blaasontsteking nog niet weg os eis ik ander onderzoek.
zondag koorts.. en al pijn onderinmn buik en rug.. zakt soms ff maar is aldoor zeurderig aanwezig.

al 2x urine op kweek laten zetten.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 09:52

Brrr krijg alweer kippenvel als ik het lees. Dat klinkt niet goed, ik ben er gelukkig weer vanaf (voor nu).
Dat vers geperst sinaasappelsap heeft mij wel geholpen toen

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 09:57

Ik hoorde de tip van een arts om elke dag glaasje 7up te drinken. Schijnt te helpen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:59

dito schreef:
Ik hoorde de tip van een arts om elke dag glaasje 7up te drinken. Schijnt te helpen.

Suiker voed juist de bacterie. Als ik een dagje cola heb gedronken heb ik blaasontsteking. Naja ik heb eigenlijk altijd blaasontsteking, bij mij is het namelijk chronisch geworden. Het enige wat ik op een dag drink is water en als ik dat zat bent drink ik limonadesiroop voor de smaak. Maar wel aangemaakt met watet dus.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 13:14

SecretLIN schreef:
hier helaas ook blaasontsteking heb nu de 5e kuur.. niks lijkt te helpen.. morgenochtend huisarts urine inleveren en onderzoek.
als blaasontsteking nog niet weg os eis ik ander onderzoek.
zondag koorts.. en al pijn onderinmn buik en rug.. zakt soms ff maar is aldoor zeurderig aanwezig.

al 2x urine op kweek laten zetten.

Is er niks uit de kweken gekomen? Wat voor kuur/kuren krijg je en heb je gekregen?
Ik zou ook echt vitamine C tabletten proberen. Dat is voor mij zo'n vreselijke lifesaver nu dat ik altijd een potje mee heb waar ik ook heen ga :=

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 16:33

welke soorten moet nakijken laatste was geel/witte capsules.
nu bleek er ook bloed in mn urine te zitten moest zelf bellen voor een echo.. kan gelukkig morgen om 11uur al terecht voor echo en bloedprikken..
ondertussen pijn in mn buik en rug.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 16:50

Jolien87 schreef:
D-mannose werkt bij mij ook heel goed. Ik kwam er maar niet vanaf maar toen ik dat eenmaal slikte was het zo weg.

D mannose werkt bij mij ook super. Ik slik het elke dag preventief. Nooit meer blaasontsteking gehad.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:30

TS: als je zo'n moeite hebt met pillen slikken, geef dit aan bij je huisarts. Vaak zijn ze in de gelegenheid om dezelfde medicatie in een andere vorm voor te schrijven (poeder, drankje, zetpil, noem het maar op)