Stap 1. Laat je aanrijden.
Stap 2. Doorgaan waarmee je bezig was.
2 oktober is nog maar net geleden, gaat je tijd kosten.. VEEEEEEEEELLLL tijd.
Hier meld zich nog een eigenwijze dodo, aangereden, dacht ach niet zeuren, dag later met leenauto ophalen 3 x in de berm gezeten (ging hem fietsend ophalen).
Verder gewoon doorgegaan, wat dus niet kon, maar onder motto ach wel vaker verkreukeld geweest hersteld van zelf lekker door.
Nu spijt met al mijn haren op mijn hoofd. Kan tijd niet terug draaien. (zou hem dan trouwens terug draaien naar voor dat ongeluk, als het toch zou kunnen

Voor je idee, hier dus 2 1/2 jaar gelden bijna. Nog steeds constant hoofdpijn ene moment meer dan andere, zicht contrast is probleem (te veel contrast en licht) en heb vaak vlek in mijn focus punt zitten), nog steeds nekpijn, evenwicht van een bezopen flamingo die op zijn rug ligt (als ik niet te veel mijn hoofd beweeg en focus punt kan zien, gaat het wel, maar licht uit of draaien met dan wordt het wel lasting ahum, ook al wel paar keer omgevallen, oeps... ) Concentratie vermogen van een garnaal en omdat alles zoveel moeite kost denk ik, altijd moe.... moe.. moe... (en heb nu al geloof 3 1/2 maand bijna niet 's nachts geslapen, dat helpt ook niet echt, daarvoor sliep ik wel was ik ook moe, maar niet kunnen slapen is echt grrrrrrr) en nog meer. Autorijden niet ver en lang (file wordt ik gek) kost Bergen energie en met sommige medicijnen moet je nou eenmaal ook geen auto willen rijden

Ik kan gelukkig wel paard rijden (heb tijd niet of minimaal gereden en rij nog steeds niet op niveau en zo lang en vaak als ik zou willen en het voelt alsof er iemand bezem in je hoofd ramt, maar ik rij!!!), maar rijden helpt me wel, neem wel ook eigenlijk altijd les, omdat ik anders alles door de pijn vast ga zetten, niet fijn voor paard en mens en met iemand die me vanaf de kant toeschreeuwt kan ik daar nog naar luisteren.
Vandaag is W%$@#^$% dag... Alles gaat mis en dacht op electrische fiets even wat te gaan ruilen (was ook nog het te ruilen item vergeten mee te nemen, kwam ik in de winkel achter) halverwege kwam ik niet meer vooruit, mijn hoofd ontploft en nek ook. Kwam zelfs iemand met scootmobiel vragen of het wel ging (dat was wel heel lief

Weet niet of het had geholpen om meteen stap terug te doen... Weet wel dat het zo niet werkt.