Zijn er druk mee bezig nog: kno arts doet geen allergietest op kunsthars door ben weer door verwezen naar dermatoloog . Heb wel een ander middel gekregen om mee te spoelen als het weer terugkomt van kno arts. En longarts waar ik toch bij zat voor de Sarcoidose , zei dat als je nog geen oorzaak had je er juist welven uit moest gaan dat het aan de puffers en vooral de foster. Dus een andere gekregen zonder prednison en over 2 maanden een astma onderzoek, omdat ik de puffers heb gekregen voor de Sarcoidose.
Ik hoop het voor je. Zou mooi zijn als de oorzaak van het probleem weggenomen kan worden.
Anoniem
Geplaatst: 22-12-17 19:00
Nou heb dus vandaag de uitslag van de allergietest gekregen: formaldehyde, perubalsem en nikkelsulfaat. Die laatste wist ik al sinds mijn jeugd, maar van de andere 2 had ik nog niet echt gehoord.
Formaldehyde schijnt een conserveringsmiddel te zijn en de perubalsem las ik wordt ook met hars in verband gebracht. Las in beide lijstjes wel links met tandproducten , maar niet het kunstgebit zelf werd genoemd.
Helaas reageerde ik totaal niet op de fixodent (waar ik stiekem op hoopte, want dan had ik misschien wel indicatie gehad voor een vaste klapper).
Nog geen schimmel gehad, maar had vandaag wel weer de slijmdraden in mond, die typisch begin voor schimmel zijn, dus ik weet het nog niet allemaal...