De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:16

Pfoeh, dat is voor mij mijn rugpijn (die ik inmiddels 24/7 voel) waardoor ik regel matig door de grond wil zakken van de pijn. Straalt uit naar mijn linkerbeen, the joy :+ op erge dagen waarbij de pijn tot in mijn onderbeen komt zijn drama :n

Een goede tweede plek gaat naar mijn menstruatiepijn waarbij het voelt alsof mijn lichaam probeert een complete rode zee eruit te krijgen :+
Regelmatig letterlijk ziek van de pijn, om nog maar te zwijgen over de pijn in mijn darmen die erbij gepaard gaat :(

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:17

Poeh, pittige verhalen. Hier jaren geleden tijdens een cross o.a. mijn nek op 2 plaatsen gebroken en diverse inwendige complicaties en breuken. Van het ongeluk an sich weet ik niets meer, werd pas later wakker in het ziekenhuis. Ruim een jaar revalideren was enorm pittig, combi tussen mentaal en fysiek.

Ook weer wat jaren geleden paar paracetamol op i.v.m. hoofdpijn, die gelukkig wegtrok. Die avond staan dansen op het podium en zo'n heerlijke val gemaakt, nergens last van i.v.m. de biertjes + paracetamol. Paar uur later werd ik wakker en liep richting badkamer, de eerste stap ging goed. Bij de volgende deed mijn knie zo'n pijn dat het acuut zwart voor mijn ogen werd: Toch wat banden en pezen die niet helemaal goed meer zaten :P

En dit alles valt in het niets bij afgelopen jaar. Op diverse plaatsen in mijn lichaam wat knobbels, vele onderzoeken volgden en uiteindelijk moesten ze ook gaan voor puncties. Zonder verdoving. Viel op zich mee, al was het absoluut geen pretje als een dokter met een hole naald in je lichaam loopt te steken en prikken. Uiteindelijk moesten diverse knobbels er toch uit en we begonnen in mijn lies: Plaatselijke verdoving met de kanttekening dat dit pijnlijk kon worden (als de verdoving niet afdoende zou zijn en/of als ze onverwachts dieper moesten).

Nou ze moesten dieper en nee de verdoving was niet voldoende :+

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:18

Galstenen
Verschrikkelijk!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:20

Mijn elleboog die uit de kom ging. Scheef is terug gezet waardoor hij alle banden er omheen heeft afgesleten.
Waardoor ik nu 24/7 pijn heb aan mijn elleboog en er bijna geen kracht meer mee kan zetten. Kan hem ook niet meer strekken. En elke vorm van beweging doet eigenlijk pijn.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:21

Goh ik denk als er een pijn is die ik het minst van al nog eens terug zou willen voelen is het die van mijn blaasontsteking ooit :D . Alsof ik scheermessen aan het uitpissen was. En het deed zoveeel pijn dus ik wou helemaal niet meer plassen, maar ik moest wel want dat moet je doen en ophouden is ook zooo vreselijk oncomfortabel dat dat toch niet uit te houden is...dus dan moet je nog veel drinken want je moet eigenlijk veel plassen als je een ontsteking hebt, maar dat was zo tegennatuurlijk want ik wilde helemaal niet plassen want die scheermessenpijn hé...zit je daar zo'n beetje op wc neeee ik wil niet jaaa ik moet ikmoet neeee dat doet pijn oooh toch opluchting neee pijn, nee dank u :+ .

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:22

Wat een pijnlijke verhalen hiertussen af en toe! %)

Bij mij staat deze op nummer 1:
Toen ik in Marokko was en lag te creperen van de pijn. M'n medicatie reageerde samen met de antibiotica in m'n maag, waardoor ik een zeer pijnlijke en acute gastritis kreeg. Bij iedere beweging van m'n maag lag ik te kermen van de pijn. Ik voelde me steeds zwakker en zwakker worden, omdat ze geen infuus konden toedienen en ik niks binnen kon houden. Niet fijn als je midden in de Sahara zit....
Naast zeer pijnlijk ook doodeng.

En deze wordt gevolgd door menstruatiepijn gevolgd door buikkramp (veroorzaakt door een lactoseintollerantie)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:26

Phoeh, wat een verhalen van jullie :(:)

Op je bed willen springen, met je voet wegglippen en heel hard met je onderbeen een noodlanding maken... Mijn onderbeen landde op het houten randje van mijn bed %)
(Ik stond altijd op mijn bed zodat ik mijn kledingcombinatie in de spiegel kon bekijken :) )

Plien91 schreef:
Nierbekkenontsteking.
En alle 1000 keren dat ik met blote voeten op een verdwaald legosteentje ging staan _-:(

Auw, ja _O-

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:27

Dat waren toch echt wel allebei mijn bevallingen... vreselijk, wat een horror.. Onbegrijpelijk dat er nog kinderen geboren worden.

M_Jacky

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:29

Beide polsen tegelijk gebroken, dat was volgens mij de ergste :x

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:32

Phoe wat een verhalen..
Na vaak gevallen/getrapt/gebeten en dergelijke te zijn, staat voor mij op stipt toch wel m'n hersenschudding toen ik een jaar of 15 was. Omver gelopen door mijn pony, die daarna toen ik lag nog een keer over me heen liep en m'n hoofd daarbij aantikte. Ik ben toen nog opgestaan en uit de paddock gelopen (kan me er niks van herinneren :+ ), maar daarna... zag alleen maar witte en rode vlekjes nog. Jaren daarna volgde met heftige migraine, flauwvallen zonder reden, epilepsie, nog een hersenschudding.

Ben pas 20, ben erg benieuwd wat het leven nog meer in petto heeft :') :+

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:32

Sammyoo schreef:
Dat waren toch echt wel allebei mijn bevallingen... vreselijk, wat een horror.. Onbegrijpelijk dat er nog kinderen geboren worden.

:D :+ ze zeggen toch altijd dat je de pijn acuut vergeet als je je baby in je armen hebt?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:33

Ik kan niet zo goed kiezen.

Een keer een gebaksvorkje in mijn voet gehad, een kant er in andere kant er weer uit.

Een keer gevallen op straat, gehecht, naar de winkel, hoofd stoten en op een andere plek weet gehecht kunnen worden op 1 dag.

Een keer in mijn vinger geknipt welke werd gehecht zonder verdoving.

Een keer na het surfen op hawaii had ik wat pijn met terug lopen naar het hotel en vervolgens kon ik er helemaal niet meer op staan. Hup naar de eerste hulp waar de dokter zich meer zorgen maakte om mijn verbrandingen dan om mijn enkel. Wat het geweest was weet ik nog niet want de pijn werd dus langzaam steeds erger en het was niet gebroken. Gelukkig was het in de laatste van de 3 weken.

Anoniem

Pfoe...
Met stip op 1 de pijnaanvallen die ik van tijd tot tijd nog heb in rug en gewrichten door ehlers danlos.

Daarna volgt op een goede 2e plek wel 2 ruggenwervels op 3 plaatsen breken :')

De herstelperiode na m'n hartoperatie vond ik ook niet heel erg grappig, vreselijk zeer aan m'n borstbeen.

Eigenlijk was bevallen nog het makkelijkst. :') en dat ging dan zonder pijnstillers, terwijl k bij de rest dus goed gedrogeerd ben :') (en nu is tramadol nog steeds mn beste vriend) :')

Westhof

M_Jacky schreef:
Beide polsen tegelijk gebroken, dat was volgens mij de ergste :x

Oh, dit lijkt me ook heel erg! Vooral omdat je daarna zo afhankelijk bent (lijkt mij dan) :wow:

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:34

Nekontsteking :+ heb een week geslapen met slaappillen vd huisarts

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:35

Zenuwpijn (in mijn hoofd) staat hier wel echt met stipt op nummer 1 (en bijbehorende pijnaanvallen, jeeez) :j komt nog het meest overeen met een ontsteking in je kaak/kiezen waarbij die zenuwen worden platgedrukt ofzo, maar dan echt nog 10 keer erger in de hele rechterkant van mn hoofd :+ lig nog steeds regelmatig jankend op de grond. En elke week dry needling in mijn gezicht (om die pijn wat te verlichten) die de pijn heel erg triggered is ook niet geweldig O:)

Hier pols eens gebroken maar dat vond ik eigg wel meevallen :') maar dat verschilt denk ik ook wel per breuk?
Migraine vind ik ook naar, gelukkig niet heel veel last meer van.
TS, ohhh ja die spuit bij een ontstoken teen _O- ik vond het toen zo gek dat er 3 mensen mijn voet kwamen vasthouden, 2 minuten later begreep ik ineens waarom _O- die was ook niet heel leuk idd

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:36

Gek genoeg staat bij mij mijn weeën storm niet op 1. De zalige rust van de ruggenprik een tijd later en mijn zoon hebben alles overschaduwd haha.

Bij mij staat de zenuw pijn vanuit mijn SI gewrichten stipt op 1. Op 2 staat de cyste achter mijn baarmoeder die nog steeds zijn nasleep heeft.

Maar pijn is een apart iets vind ik. Iedere pijn is zo anders en op z'n eigen manier altijd vreselijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:36

Sammyoo schreef:

_O- _O-
Is het aantal 1kind-gezinnen niet gestegen? :')

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:38

Oren uit laten spuiten, terwijl ik oorontsteking had.

Oja en nierbekkenontsteking

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:40

nikita73 schreef:

Ik vind dat altijd wel lekker voelen :+ maar daar wordt je zo duizelig van en dat vind ik wel naar %)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:41

Ik heb een enorm hoge pijngrens (loop daarom vaak te lang met iets door) maar ik ben 2x letterlijk in shock geraakt en gillend over de vloer gerold van de pijn.

In de periode dat ik een zeer ernstige, acute alvleesklierontsteking had, in 2009,

En in 2014 toen ik een ernstige nierbekkenontsteking had.

Beide keren te lang doorgelopen wat resulteerde in enorme ontstekingswaardes, en dus heftige pijnen.
En ziekenhuisopnames.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:44

De pijn in mijn maag die ik had door salmonella, die wens ik mijn ergste vijand niet toe. Ik zat een week lang elk half uur jankend op de wc van de maagpijn.

Enkelbanden verrekken door val van paard en dan een paar dagen later nog een keer door diezelfde enkel gaan.

Ontstoken kies laten trekken terwijl de verdoving niet werkt. Het duurde wel een half uur voordat ik het aandurfde, heb eerst jankend van de zenuwen in de wachtkamer gezeten.

Verder heb ik nog redelijk geluk gehad qua pijn.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:45

nikita73 schreef:

Oja en nierbekkenontsteking

Ik ben blij dat ze niet aan m'n oren mogen komen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:47

Ik heb een keer mijn arm gebroken en er een bloeding bij gekregen toen ik volgens mij 10 was, dat deed zoveel pijn. Half jaar later weer dezelfde arm gebroken en daar vernam ik pas een paar uur later wat van. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 10:49

Onverdoofd boren in de zenuwen van een kies. Ik heb een aandoening waardoor mijn kiezen/tanden al extra gevoelig zijn en hierbij ging ik echt door de grond (dienstdoende noodtandarts heeft het ook volledig verpest toen, dankzij hem heb ik maanden met een wortel/botontsteking rondgelopen).