Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Ik heb ook zoiets bij de hand, maar dan met een kies die er uit moet.....
Tandarts gaf wat verschillende opties varierend van 'dan hou je een gat, er zijn meerdere mensen die dat doen' tot 'dan neem je een implantaat, kosten ongeveer 5000 euro'![]()
Ben er nog niet uit en heb er ook geen zin in......
mvdbijl schreef:Het plaatje kan je het beste in de nacht uit doen en overdag inhouden.
Het moet als het goed zit ook de papilvorming behouden, de natuurlijke vorm van je tandvlees.
Het windje na het trekken heeft van binnen naar buiten, goed schoon houden en met een week gaat dat veel beter en voelt het minder eng aan..
xJitskee schreef:Hij breekt echt niet snel hoor. Is mij in de twee jaar dat ik hem had 1x gebeurd, toen ik aan het kauwen was zakte hij uit en beet ik het tandje van de plaat af. Kon direct opgelost worden met een noodreparatie. Binnen een half uur was hij weer klaar. Dus maak je daar niet druk om!
AmoorM schreef:xJitskee schreef:Hij breekt echt niet snel hoor. Is mij in de twee jaar dat ik hem had 1x gebeurd, toen ik aan het kauwen was zakte hij uit en beet ik het tandje van de plaat af. Kon direct opgelost worden met een noodreparatie. Binnen een half uur was hij weer klaar. Dus maak je daar niet druk om!
Heb jij 2 jaar een plaatje gehad? Hoeveel tanden miste je dan?
Ik vind het echt verschrikkelijk. Het ziet er gewoon zo vies en eng uit. Sorry, ik kom nu als een aansteller over haha. Maar als ik het plaatje uit doe, dan wordt ik daar wel even somber van. Snap ook niet dat mensen met zulke gaten in het gebit kunnen leven. Ik zal nooit meer klagen over een pukkeltje of een grammetje meer haha, ik heb nu gewoon een afgrijzelijk gebit. Maar even door zetten tot januari. Hoe gingen jullie hier mee om?