Annetje schreef:Wat een leuk topic! Ik vind jullie haren echt prachtig.
Hier ook krullen en inderdaad een haat- liefdeverhouding. Mijn haar krult aan de voorkant heel erg veel en leuk, mar vanaf mijn kruin is het aan de achterkant nagenoeg stijl. Echt geen gezicht! Soms lukt het me om alles krullend te krijgen en dan vind ik het geweldig, vaak lukt het me echt niet.
Ik ben echt overal allergisch voor, dus ik doe alleen na het douchen een klein beetje vaseline op mijn handen en knijp dat in míjn krullen.
Haren was ik elke dag, ik heb ook elke dag een bezwete cap op namelijk.
Voor de mensen die zonder siliconen en parabenen wassen, welke shampoos gebruiken jullie? Ik gebruik nu al een tijdje gewoon maar douchegel waar ik geen jeuk van kreeg...
[ [url=m/HsYfnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links ben ik een tijdje geleden en rechts is denk ik 5 jaar geleden, toen ik nog tegen shampoo kon. Ik gebruikte toen krulshampoo van etos, maar als ik dat nu probeer, dan heb ik mooie krullen maar jeuk alsof er een mierenleger onder mijn huid loopt...
Kan je misschien niet tegen Allepo zeep? Voelt je haar de eerste dag wel wat touwig aan maar zie je niks van en het maakte mijn haar altijd lekker ruig en vol. Vooral als ik het kletsnat kam en dan los laat opdrogen.
Iemand hierboven vroeg nog of ik geen last had van stinkend haar. Gelukkig heb ik een goed ventilerende cap maar ja muf paardenhaar is de reden dat ik ubh nog was :p anders zou ik helemaal stoppen met wassen. Heb het ook altijd los. Kan het lekker waaien en luchten, en moet zeggen dat ik er vaak juist niet tegen kan als iemand met zijn haar zwaait en er een indringende kokos of whatever geur voorbij komt