Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Daarom zei ik al kind op de rug slingeren en gewoon je ding doen.. Mijn dochter viel in slaap bij papa op de rug terwijl hij stond te boren en zagen (wel oorbeschermers op tegen de herrie) Als ze dan sliep legde we haar weg en dat was het.. Zo heeft iedereen wat hij/zij nodig heeft.. Dochter haar slaapje en papa kon doorgaan met zijn klus.
Ik bedoel maar er zijn meer wegen naar Rome.
Magrathea schreef:chocobroodje schreef:Daarom zei ik al kind op de rug slingeren en gewoon je ding doen.. Mijn dochter viel in slaap bij papa op de rug terwijl hij stond te boren en zagen (wel oorbeschermers op tegen de herrie) Als ze dan sliep legde we haar weg en dat was het.. Zo heeft iedereen wat hij/zij nodig heeft.. Dochter haar slaapje en papa kon doorgaan met zijn klus.
Ik bedoel maar er zijn meer wegen naar Rome.
Het is wel een behoorlijk flinke baby, die slinger je niet 'even op je rug' gok ik als je ook nog andere bezigheden hebt
Anoniem schreef:Trust me, er zijn mensen die hun peuter nog in een doek op hun rug slingeren, kwestie van de juiste doek en knooptechniek; als je juist knoopt valt het gewicht ook echt mee (en dat zeg ik met een 2 gebroken ruggewervels)
Resistance schreef:Ik vind het idee dat een baby van 9 maanden een "spelletje met je speelt" wat vreemd... een baby speelt geen spelletjes. Het is een baby; die kunnen niets en hebben alle liefde van hun moeder nodig.
NAIWHL schreef:Ik haak even in op dat een baby van 9 maand niet kan bespelen. Ik heb er hier toch echt 1 die heel goed kan toneelspelen en jammeren omdat ze haar zin niet krijgt of iets niet mag.
En daar zit volgens mij wel een verschil in huilen. Ze hoeft hier niet overstuur te huilen omdat ze echt verdriet heeft, maar toneelspel ben ik niet gevoelig (meer) voor...
NAIWHL schreef:Scheelt misschien dat als ik naar de mentale ontwikkeling van haar kijk en met fysio overleg ze mentaal al op ca. 12 maanden zit.
En dan had je vandaag haar pruillipje moeten zien die ze opzette nadat ze mij eerst aandachtig aankeek...