Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloui schreef:Maar 50mg tramadol per keer is niet echt een hoge dosering. Dat zou je (wel in overleg met de arts) makkelijk kunnen ophogen naar 100mg per keer.
En fentanyl pleisters?
Tegen echte zenuwpijn werkt gabapentine inderdaad het beste, maar duurt echt aantal dagen voordat het werkt.
sandorra schreef:![]()
![]()
Donderdag avond weer op de 1e hulp gezeten vanwege de pijn, met dubbele dosis tramadol naar huis... 3 uur geslapen....
Vanmorgen weer contact gehad met plastisch chirurg.....daar om 12:00 geweest.
Het bot is geïrriteerd door de operatie wil uitzetten maar kan dat niet en dat veroorzaakt de pijn.....
Enige remedie is hogere pijnstillers(morfine) en laat ik daar nu allergisch voor zijn.....
Dus de enige andere optie is om dan maar weer de vinger te verdoven.....dus vanmiddag wederom weer 2 vreselijk pijnlijke prikken in mijn vinger gehad.....Dit keer maar liggend gedaan gezien de reactie van afgelopen maandag.....Ook nu weer gelijk niet lekker en hondsberoerd.... half uur blijven liggen en toen langzaam overeind......
Nu geen pijn...... Hopelijk is het bot gauw minder geïrriteerd en zakt de zwelling wat af......anders vreesik nu maandag voor weer een herhaling......
sandorra schreef:Inmiddels geweest gips eraf wond controle .... het is heel erg dik nog......en ook zij kwam tot dezelfde conclusie zenuw bekneld dus hoppa weer verdoving erin..... maar nu ook lycra voorgeschreven gekregen..... hopelijk helpt dat
sandorra schreef:Idd lyrica pffff das wel heftig.....
Heb het gevoel dat ik de controle over mezelf kwijt ben...... das best eng.... ben er erg wazig door.....dat moet dadelijk afzakken zodra ik er wat aan gewend ben...... ik snap nu ook heel goed waarom er een gele stikker op zit en je niet mag rijden ( niet dat ik dat nu kan met mijn gipspoot.....)
sandorra schreef:Redelijke nacht gehad.....telefoon voor de verandering eens aan de andere kant van de kamer aan lader gelegd.... zodat ik die afleiding niet zo had......boek gepakt en effe gelezen en toen proberen te slapen.....Dat is redelijk gelukt.....
Maar de pijn is nog niet weg.....van de nieuwe medicijnen voel ik mij vreselijk onrustig raar en onzeker.....heel wazig en duf. Hopelijk geeft het snel verlichting.....
Morgenochtend gipswissel en gaan de hechtingen eruit.... Daar zie ik nu al tegen op.......
Daarna om 11:00 wederom afspraak bij de huisarts voor kleine ingreep onder locale verdoving ( cyste, ontsteking of abces) wat helaas niet weg gaat......Kan er ook wel bij nu..... zit alleen op een rotplek binnenkant bovenbeen.....