Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:ik meld mij ook! Dr Sandra Lee en dr John Gilmor zijn awesome!
Ben wel kieskeurig met wat ik kijk, hier mijn top drie van favoriete soorten filmpjes:
1: blackheads on the nose ( Pops en Mr Wilson zijn echte helden bij Sandra Lee )
2: LAVA. En dan bedoel ik cysten die ontstoken zijn en waar de pus uitloopt als lava.
3 : limopa's. Vooral van die joekels die ze er in een keer uit kan ploppen. Hebben jullie die kameel gezien bij Sandra?!
En ja. Mijn man moet er ook altijd aan geloven. Zijn neus sowieso en de sporadische puist ook.
TrIjNiE__ schreef:Jaaaa, topic naar mijn hartIk vind het zo leuk om te kijken, en helaas moet mijn eigen huid er ook aan geloven, das iets minder leuk want dat maakt het alleen maar erger (Maar dat is dan wel weer leuk
![]()
)
Dr Sandra Lee is favoriet hier, ze heeft ook een snapchataccount
Minoes schreef:TrIjNiE__ schreef:Jaaaa, topic naar mijn hartIk vind het zo leuk om te kijken, en helaas moet mijn eigen huid er ook aan geloven, das iets minder leuk want dat maakt het alleen maar erger (Maar dat is dan wel weer leuk
![]()
)
Dr Sandra Lee is favoriet hier, ze heeft ook een snapchataccount
Wat is haar snapchat naam?
Cowgirl schreef:Ik a al die smerige filmpjes niet kijken (net gegeten)
Maar deze kwam onlangs voorbij op FB en wil ik wel even delen met jullie smeerkezen![]()
https://www.youtube.com/watch?v=vwUJrpZHAHo
Snollygoster schreef:Rocco_Love12 schreef:Oke meld zich ook![]()
En ik heb geluk met mijn vriend die zit er altijd ondervan dikke knoepers tot meeeters tot ingegroeide haartjes
1 keer in de week ga ik alles bij langs bij hem
En is hij dan ook zo aan het jammeren dat het zeer doet?
Dat doet die van mij namelijk wel.
Als ik een puistje wil poppen moet ik altijd beloven dat ik hem daarna lekker masseer zodat hij de spanning van de pijn weer kwijt raakt![]()
Mars schreef:Wat ik ook te gek vind zijn earwax filmpjes, dat ze echt zo'n mega klont uit een oor vissen