Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:waarom mag je een steenpuist niet uitknijpen? das toch ook gewoon pus wat er in zit?
Anchee schreef:Cinnepin schreef:waarom mag je een steenpuist niet uitknijpen? das toch ook gewoon pus wat er in zit?
http://www.steenpuisten.com/steenpuist- ... orprikken/
Cubone schreef:Ik heb heel erg hard gelachen om alle reacties
Op foto's zie je echt niks. Het is gewoon een zwelling om te zien - alsof ik mezelf flink gestoten heb.
Sorry, geen rooie vieze pus foto's met gele punten dus
melissac schreef:Voor alle mensen die dit geweldig vinden kijk lekker dr pimple popper.![]()
![]()
![]()
Ik zou idd ook wachten tot die rijp is, dan doet het idd minder pijn.
Sellyxx schreef:melissac schreef:Voor alle mensen die dit geweldig vinden kijk lekker dr pimple popper.![]()
![]()
![]()
Handen omhoog voor al de mensen die door deze reacties gore filmpjes aan het kijken is van puisten die worden uitgeknepen.![]()
![]()
@ ts, gaat het al beter?
Sellyxx schreef:melissac schreef:Voor alle mensen die dit geweldig vinden kijk lekker dr pimple popper.![]()
![]()
![]()
Handen omhoog voor al de mensen die door deze reacties gore filmpjes aan het kijken is van puisten die worden uitgeknepen.![]()
![]()
@ ts, ik zou even aankijken de komende dagen of het verergert of juist afneemt, en dan beslissen wat je ermee kan/moet doen