Ik had laatst een huilbui in de supermarkt omdat ik niet kon beslissen welke limo ik wilde.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Change3x schreef:Ik heb de rest van het topic niet doorgelezen maar ik heb een beetje hetzelfde.
Huilde vroeger echt nooit en krijg nu al tranen in m'n ogen als ik op TV zie dat iemand ja heeft gezegd tegen haar jurk bij Say Yes To The Dress.
Zelfde geldt dus voor als ik me rot voel en iemand toont medeleven.
Geen idee hoe het komt. Maar een beetje gevoel hebben is niet erg hoor!
lieveli schreef:Ja ach. Zullen we het hier gewoon over Ts houden en niet over Joolien?
lovelyfiefy schreef:Change3x schreef:Ik heb de rest van het topic niet doorgelezen maar ik heb een beetje hetzelfde.
Huilde vroeger echt nooit en krijg nu al tranen in m'n ogen als ik op TV zie dat iemand ja heeft gezegd tegen haar jurk bij Say Yes To The Dress.
Zelfde geldt dus voor als ik me rot voel en iemand toont medeleven.
Geen idee hoe het komt. Maar een beetje gevoel hebben is niet erg hoor!
Haha maar dat (heb het even dik gedrukt) heb ik ook![]()
Dit is inderdaad wel pas sinds een paar jaar,
al moet ik zeggen dat ik het ook pas echt regelmatig kijk sinds dit jaar..
Phoya schreef:lieveli schreef:Ja ach. Zullen we het hier gewoon over Ts houden en niet over Joolien?
Wat is dit nou weer voor opmerking? Insinueert iets wat niet klopt.
Ze heeft enkel vragen bij de reactie van de ouders omdat ze uit ervaring weet dat ouders hun kind beïnvloeden met bepaalde opvoeding.
TS. Vervelend dat je zo moet huilen. Maar met huilen op zich is niks mis.
Als het komt, komt het. Onderdrukken zorgt voor nare bijwerkingen. Gewoon lekker huilen en je niks aantrekken van wat mensen er van vinden.
De reactie van je ouders vond ik ook apart. Maar na jou uitleg over hun kijk op niet al te ernstige kwaaltjes begrijp ik het. Mijn moeder was vroeger ook zo, ze wilde me hard maken.
Lillith24 schreef:Niet zwanger, bijna 30, wel vaak hormonaal (en een aansteller geef ik eerlijk toe): laatst nog om niets huilend bij vriend op schoot gelegen. Lekker dramatisch. Kan me eerlijk geen periode in m'n leven meer herinneren dat ik het niet had. Met een beetje geluk duurt het bij jou alleen in de puberteit, TSmaar zelfs dan. Niks fijner dan een potje schaamteloos janken.
E_J schreef:Schaamteloos janken mogen jullie me allemaal even leren. Ik jank het liefste niet eens waar m'n ouders bij zijn, als ik alleen ben kan ik lekker losgaan maar als er iemand bij zit ga ik liever niet verder dan een paar traantjes