goriginal schreef:Ik herken het 'altijd vol zitten'. En ik weet hoe het voelt en het is niet iets waar je je overheen zet. Wat bij mij erg goed helpt is veel variatie, dus niet te lang hetzelfde eten. Ook nuttig ik alleen volle producten om enigzins op gewicht te blijven en hou ik me niet ik met koekjes en dergelijke. Is misschien niet het meest gezonde, maar als ik alleen gezonde voedingsmiddelen mag eten dan val ik inderdaad veel te veel af. Wat ik nu s ochtends eet is een boterham met 3 eieren of een halve bak volle kwark in de blender met diepvries mango. Is misschien niet het meest gemiddelde ontbijt maar voor mij werkt dat nu. In de middag probeer ik 3 broodjes te eten met hagelslag, dit is redelijk een gevecht en kost veel moeite, maar probeer dit elke dag wel door te zetten. Verder drink ik proteine shakes en mass gainers, weet niet of dit een optie voor je is? Ik vind zelf drinken veeel en veel makkelijker dan vaste voeding. Hoop dat je hier wat aan hebt, mag me altijd pb'en. Groetjes,
Je weet dat je op deze manier heel veel eiwitten binnen krijgt en dat dit heel belastend is voor je nieren, aangezien deze die eiwitten uitscheiden via de nieren en urine? Kun je beter overgaan op meer koolhydraten..