Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WendyBZ schreef:Het is bij mij niet weg te houden zonder 'troep'. Dan kan ik smeren tot ik een ons weeg. Ik heb artitis cadeau gekregen bij de psoriasis, daar slik ik methotrexaat voor. Dat houdt de psoriasis gelukkig ook aardig onder controle, want alle andere zalfjes en lichttherapie deden dat niet.
Laurievc schreef:Maris schreef:Weten jullie dan ook wat er in dat zalfje zit uit China ?? Zo maar iets op je huid smeren lijkt me niet helemaal een goed idee ?!
En als je de probleemplekken smeert, smeer je de aandoening dan niet weg en komt het op een andere manier dan niet terug ? Therapeute die ik ken zegt dat je huidproblemen niet weg kan smeren , maar dat je het inwendig op moet lossen ( wel gemakkelijker gezegd als gedaan natuurlijk ). Omdat je het dus anders met die smeersels niet volledig oplost en het probleem zich dan via een andere weg weer laat zien.
Ik zit in een Ali groep op facebook en daar heeft iemand het laten vertalen door een vriend in China en het zou gebaseerd zijn op kruiden. Of het waar is, geen idee maar als je alle ervaringen leest dan zijn er heel veel mensen mee geholpen