Alles over skechers ?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:44

jesss_amigo schreef:
Hier ook sketchers! Nou ik wil niet anders meer! Voorheen had ik snel last van me voeten (moet eig steunzolen hebben) maar sinds ik op sketchers loop hier geen last meer van! Heb drie paar gympen en zelfs sandalen!
!

maar zijn de klachten die de pijn veroorzaakte dan echt opgelost?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 08:10

bcd94 schreef:
Ik heb ze ook, heb inmiddels 4 paar en ze lopen echt heerlijk. Ik wist niet dat er ook slippers/sandalen van zijn, snel maar is bestellen!
Wat ik wel een nadeel vind is dat ze echt niet waterafstotend zijn, ik heb ook een paar om de honden mee uit te laten en loop dan regelmatig Door een stuk gras en dan heb ik dus gelijk natte sokken.

Zijn ze niet waterafstotend te maken met een spray?

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 10:45

Dat statische, kan je daar wat aan doen ? Ik las ergens iets over een sleutelhangertje ??????

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:07

kwita schreef:
jesss_amigo schreef:
Hier ook sketchers! Nou ik wil niet anders meer! Voorheen had ik snel last van me voeten (moet eig steunzolen hebben) maar sinds ik op sketchers loop hier geen last meer van! Heb drie paar gympen en zelfs sandalen!
!

maar zijn de klachten die de pijn veroorzaakte dan echt opgelost?

Het probleem is dat ik platvoeten heb. Op gewone schoenen heb ik hier dus last van maar door de memory foam heb ik genoeg steun, waardoor pijnklachten dus weg blijven :)

Hier een foto van mijn sketcher sandalen:
Afbeelding

Afbeelding

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:12

x_Jeanine_x schreef:
nine1987 schreef:
Vroeger hadden ze die instap sportschoen van skechters.. Hemels waren die dingen.. Twee paar van versleten.. En nu hebben ze ze niet meer.. Vind het echt jammer..

Welke maat? Heb misschien nog wel een paar die mij eigenlijk te groot is!

Ik heb maat 38.. :) als, dan zou dat geweldig zijn.. <3

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:29

Ik zweer bij skechers, wat een geweldige schoenen. Lopen zelfs beter dan mijn Uggs. Ik loop veel met mijn honden en kan gerust 2,5 uur lopen zonder pijn of vermoeide voeten/benen. De Go Walk zijn voor mij echt super fijn, wel met de noppen zool. Helaas heeft het nieuwe model die zool niet meer dus ik ga even kijken of ik ergen nog een oud model vandaan kan halen. Ik heb ook sportschoenen, maar omdat daar kiertjes in de zool zitten gaan er steentjes tussen zitten wat erg vervelend loopt.
Ik heb ook slippers ervan, heerlijk: geen pijn meer tussen mijn tenen door dat dingetje.
Ik probeer tussendoor nog weleens andere schoenen maar skechers is echt favoriet.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:55

Vandaag dit paar aangeschaft.
Mijn schoonzus werkt in een schoenen winkel en ik kreeg daarom 36% korting.

Bovenste randje lijkt paars door de camera maar is grijs.
Afbeelding

Afbeelding

Tazzey

Re: Alles over skechers ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:21

Ik heb ook een paar. Ik heb ze toentertijd gekocht omdat ik op zoek was naar een volledig witte gymp. Ik vind ze niet bijzonder. Ze zitten okay maar zijn kwalitatief echt niet best. Ik zou ze niet snel nog eens aanschaffen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:27

ik heb zwarte skechers met memory foam, lopen hemels :)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:28

normaal heb ik mt 41, heb ze wel in mt42 genomen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:32

Heb 2 paar, een paar sportschoenen met memory foam en een paar slippers/sandalen. Zitten beiden heerlijk. Gekocht omdat ik op mijn werk veel moet lopen. Maar draag ze in mijn vrije tijd ook graag.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:34

Ik heb gisteren een paar gekocht. Ik ben nu 32 weken zwanger en kan mijn veters niet meer dicht krijgen, onder ademnood. Dus was op zoek naar goed zittende instappers. Ik vind ze erg fijn zitten en lopen goed. En makkelijk aan te trekken.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 19:43

Leandra schreef:
Ik heb gisteren een paar gekocht. Ik ben nu 32 weken zwanger en kan mijn veters niet meer dicht krijgen, onder ademnood. Dus was op zoek naar goed zittende instappers. Ik vind ze erg fijn zitten en lopen goed. En makkelijk aan te trekken.

Nou dubbel gefeliciteerd dan. Natuurlijk eerst met de zwangerschap en ook met je nieuwe skechers !

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:46

x_Jeanine_x schreef:
Mijn blauwe met neonroze sport model is maat 41... maar over.... mij iets te groot dus voor een klein prijsje mag die weg!
ik stuur je even een berichtje!

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:23

Maris schreef:
Leandra schreef:

Nou dubbel gefeliciteerd dan. Natuurlijk eerst met de zwangerschap en ook met je nieuwe skechers !

Dank je wel!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 09:50

Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn tr mijn skechers :)

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 10:06

C_arola schreef:
bcd94 schreef:
Ik heb ze ook, heb inmiddels 4 paar en ze lopen echt heerlijk. Ik wist niet dat er ook slippers/sandalen van zijn, snel maar is bestellen!
Wat ik wel een nadeel vind is dat ze echt niet waterafstotend zijn, ik heb ook een paar om de honden mee uit te laten en loop dan regelmatig Door een stuk gras en dan heb ik dus gelijk natte sokken.

Zijn ze niet waterafstotend te maken met een spray?

Ik ga het gelijk proberen! Had ik zelf eigenlijk nog niet aangedacht.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:07

Ohhh echt ik heb ook van de week nog een paar via mp gekocht en ben er echt heel blij mee! Dat is overigens wel mijn maat maar vind dat model echt niks :')

Dit zijn mijn 2e handsjes.

Afbeelding

Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-17 19:09

Ja, ik vind het ook super jammer dat ze niet fijn zitten. Ik wilde wat nettere schoenen met een sportief randje eraan. Maar nu kan ik ze niet dragen....

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:42

Maris: dat type ken ik inderdaad ook niet. Alsin nog nooit op gelopen, ik heb altijd de gewone variant met veters.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 23:25

He wat balen Maris!

Ik ken dat type ook niet. Heb altijd meer de echte gympen met veters inderdaad. Maar er zit per type ook echt veel verschil in zool. Ik heb 3 verschillende, waarvan 2 redelijk op elkaar kijken qua zool, maar de een net iets meer steun heeft bij de bal. De derde is het hardlooptype, die zit helemaal anders qua zool (loopt af naar voren en minder vering in binnenzool, wel flexibel door de buitenzool die in allemaal stukjes is)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-17 05:52

Oooh maar de zool loopt wel heel lekker hoor. Maar de schoenen zijn te breed voor mij en daardoor schuif ik er een beetje in.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 07:37

Super fijne schoenen momenteel heeft van haren ze ook ng eens met 50%. Korting! De memory foom is onwijs fijn. Ik loop er uren en en van inlopen is geen sprake. Je loopt er zo mee weg.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 07:59

Ik had een paar besteld bij wehkamp maar die zijn ook linea recta retour gegaan
Hartstikke fijn. Die zachte binnenzool,
Maar vorm :? Ho maar :=

(Sportmodel)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 10:11

Daarom heb ik vetermodel, die kan je strakker maken en zijn ze dus niet te wijd. :j