en dan een foto maken, uitprinten en in een dichte envelop geven

ook is een persoonlijke fotoshoot erg leuk,
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orsje schreef:Gefeliciteerd als eerste!
Ik ben inmiddels al 37 weken en heb nu 1 week verlof erop zitten. Mijn eind is al in zicht
Wij hebben voor onze ouders een klein mandje samengesteld met spulletjes erin. Een goede foto van de 10 weken echo in een lijstje, een vriendin had blauwe en roze slofjes gebreid, zelf had ik cupcakes gemaakt met roze en blauwe muisjes, en dan nog sokjes erin. Dit een beetje leuk aangekleed.
Voor de rest van de familie hadden we dezelfde foto in een leuk lijstje met "verwacht 25 juni 2017" erop. Deze dan ingepakt gegeven.
Dat was onze manier.
Jackie82 schreef:Morgen eerst maar de echo afwachten, hopelijk is alles goeden dan horen we hoever we heen zijn. Lijkt mij trouwens wel bizar om met 34 weken er pas achter te komen dat je zwanger bent, nou gaat dat in mijn geval denk ik ook niet goed mocht mij dat overkomen gezien mijn vorige 2 zwangerschappen.
GabberGill schreef:Waarom niet met huisdieren wat anders dan broertje of zusje. Ik bedoel meer in de trant van
Wij krijgen vele nieuwe taken:
verzorgen
Oppassen
Beschermen
Liefde geven
Ik vind dat meer richting kind gaan.
Ikzelf wist met 34 weken dat ik zwanger was en heb dus ook op fb een.leuk bericht geplaatst waarin iedereen bleef beweren dat ik een grap maakte. Na 2 echo foto's geloofde ze me wel.
Anoniem schreef:GabberGill schreef:Waarom niet met huisdieren wat anders dan broertje of zusje. Ik bedoel meer in de trant van
Wij krijgen vele nieuwe taken:
verzorgen
Oppassen
Beschermen
Liefde geven
Ik vind dat meer richting kind gaan.
Ikzelf wist met 34 weken dat ik zwanger was en heb dus ook op fb een.leuk bericht geplaatst waarin iedereen bleef beweren dat ik een grap maakte. Na 2 echo foto's geloofde ze me wel.
Probeer eens om gewoon vanuit het niets op FB te zetten dat je moeder bent geworden met bijbehorende foto'sdan kijken ze je ook vreemd aan trust me
Tips heb ik niet TS, want we heb m'n schoonouders bericht dat ik aan het bevallen was en toen de kleine eenmaal geboren was hebben we een aantal goede vrienden persoonlijk op de hoogte gebracht. De rest kon het dus lezen via FBmeer tijd was er niet
Maar we hadden het gewoon willen vertellen met een leuk babypakje en 'joe, we worden ouders'.
oomens schreef:Gekke vraag, maar waarom moeten er allemaal van die 'leuke', 'creatieve' manieren bedacht worden die niet begrepen worden? Wat is het nut van de boodschap zo vergezocht tussen de regels verstoppen dat echt niemand hem raadt?
Je zou het ook gewoon kunnen proberen met een "ik ben zwanger (en dan en dan komt het)". Echt, je zult versteld staan hoeveel mensen die zin direct begrijpen. En dat bovendien zonder dat ze de boodschap uit drie dubbele lagen creatieve ruis hoeven te destilleren.
Kimbers schreef:Goof en oomens. Gelukkig hoeven jullie het ook niet te begrijpen, niet iedereen is hetzelfde.
MariaMaaike schreef:Een familielid van mij had er een sommetje van gemaakt. 1+1=3. Maar dan had ze het op de foto.
Zoals dit:
[ Afbeelding ]