Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Ik weet dat je graag je kennis verspreidt Janneke, maar mijn woorden verdraaien is niet zo netjes. Ik doelde erop dat AD en AB allebei geslikt worden omdat het lichaam iets ontbreekt/onder de leden heeft. Ik zeg niet dat het dezelfde werking heeftEn na de kuur kan het lichaam prima zelf alles weer in orde brengen. Daar heb je geen detox voor nodig. Want daar gaat het topic over. En mijn post dus ook.
Ibbel schreef:Het is een bekende misvatting dat méér van iets dat goed is, ook heilzaam zou werken.
Slecht eten is slecht voor je. Méér doen dan gewoon goed eten heeft echter geen geneeskrachtige werking.
Niemand eet en leeft 100% perfect, maar met 70-80% 'braaf' zijn, heeft je lichaam al meer dan voldoende basis om aanvallen van buiten (inclusief medicijnen) verder zelf op te lossen. Daar hoef je geen extra mineralen, vitamines, leem, klei, sapjes, vastenkuren of godmagweten wat voor te doen.
Het menselijk lichaam heeft een zeer groot zelfherstellend vermogen (gelukkig). Dat heeft óók z'n eigen tempo, en dat tempo kan je niet verbeteren of versnellen door 'extra goed' te doen.
knetterhard schreef:Ibbel schreef:Het is een bekende misvatting dat méér van iets dat goed is, ook heilzaam zou werken.
Slecht eten is slecht voor je. Méér doen dan gewoon goed eten heeft echter geen geneeskrachtige werking.
Niemand eet en leeft 100% perfect, maar met 70-80% 'braaf' zijn, heeft je lichaam al meer dan voldoende basis om aanvallen van buiten (inclusief medicijnen) verder zelf op te lossen. Daar hoef je geen extra mineralen, vitamines, leem, klei, sapjes, vastenkuren of godmagweten wat voor te doen.
Het menselijk lichaam heeft een zeer groot zelfherstellend vermogen (gelukkig). Dat heeft óók z'n eigen tempo, en dat tempo kan je niet verbeteren of versnellen door 'extra goed' te doen.
Heb je een bron of referentie?