Lichaam reinigen medicijnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 12:08

Ik weet dat je graag je kennis verspreidt Janneke, maar mijn woorden verdraaien is niet zo netjes. Ik doelde erop dat AD en AB allebei geslikt worden omdat het lichaam iets ontbreekt/onder de leden heeft. Ik zeg niet dat het dezelfde werking heeft :') En na de kuur kan het lichaam prima zelf alles weer in orde brengen. Daar heb je geen detox voor nodig. Want daar gaat het topic over. En mijn post dus ook.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 13:29

Het spijt mij erg dat jij vindt dat ik jouw woorden verdraai.

Ik ben het roerend met je eens dat iemand dit slikt omdat 'er dingen niet goed gaan' en ik benoemde deze overeenkomst expliciet.

Over sommige andere dingen verschillen wij van mening (niet ieder lichaam... etc. naar mijn mening) maar ook die mening benoem ik expliciet als zijnde mijn mening.

Dus waar precies vind jij nu, dat ik jouw woorden verdraai...?

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:05

Bizzybijtje schreef:
Ik weet dat je graag je kennis verspreidt Janneke, maar mijn woorden verdraaien is niet zo netjes. Ik doelde erop dat AD en AB allebei geslikt worden omdat het lichaam iets ontbreekt/onder de leden heeft. Ik zeg niet dat het dezelfde werking heeft :') En na de kuur kan het lichaam prima zelf alles weer in orde brengen. Daar heb je geen detox voor nodig. Want daar gaat het topic over. En mijn post dus ook.

Maar onderbouw je mening eens dan? Want ik zie al een paar keer dat je dit roept alleen in mijn ogen zijn er toch echt uitzonderingen die wel een extra iets nodig hebben qua vitamines, mineralen etc. Neem jij die nooit dan?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:22

Het is een bekende misvatting dat méér van iets dat goed is, ook heilzaam zou werken.
Slecht eten is slecht voor je. Méér doen dan gewoon goed eten heeft echter geen geneeskrachtige werking.

Niemand eet en leeft 100% perfect, maar met 70-80% 'braaf' zijn, heeft je lichaam al meer dan voldoende basis om aanvallen van buiten (inclusief medicijnen) verder zelf op te lossen. Daar hoef je geen extra mineralen, vitamines, leem, klei, sapjes, vastenkuren of godmagweten wat voor te doen.

Het menselijk lichaam heeft een zeer groot zelfherstellend vermogen (gelukkig). Dat heeft óók z'n eigen tempo, en dat tempo kan je niet verbeteren of versnellen door 'extra goed' te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:24

Denk dat ik verkeerd begrepen word. Wat ik bedoel is dat detoxen gewoon niet nuttig is en 9 van de 10 keer geldklopperij. Je lever doet dat zelf, dus sapkuurtjes/groene leem eten oid is overbodig.
Dat heeft toch niks te maken met vitamines slikken. Wat overigens wel een teken is van een gebrek in je voeding of disfunctioneren van iets in je lichaam.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:26

Ibbel schreef:
Het is een bekende misvatting dat méér van iets dat goed is, ook heilzaam zou werken.
Slecht eten is slecht voor je. Méér doen dan gewoon goed eten heeft echter geen geneeskrachtige werking.

Niemand eet en leeft 100% perfect, maar met 70-80% 'braaf' zijn, heeft je lichaam al meer dan voldoende basis om aanvallen van buiten (inclusief medicijnen) verder zelf op te lossen. Daar hoef je geen extra mineralen, vitamines, leem, klei, sapjes, vastenkuren of godmagweten wat voor te doen.

Het menselijk lichaam heeft een zeer groot zelfherstellend vermogen (gelukkig). Dat heeft óók z'n eigen tempo, en dat tempo kan je niet verbeteren of versnellen door 'extra goed' te doen.

Heb je een bron of referentie?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:31

knetterhard schreef:
Ibbel schreef:

Heb je een bron of referentie?

Ik denk dat Ibbel met haar achtergrond voldoende bronnen en referentiemateriaal heeft.

knetterhard

Re: Lichaam reinigen medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 15:49

Ik zie dat je bioloog bent, dus nu ben ik helemaal nieuwsgierig :j

Kuggur

Re: Lichaam reinigen medicijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:49

Wat betreft bronnen en referenties, verdiep je in fysiologie; hoe werkt het menselijk lichaam. Dit is zo'n groot vakgebied dat je dit niet met een paar referenties dekt.

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:58