Chiave schreef:Verdorie, Jolien, balen! Wat word je er op een gegeven moment toch moedeloos van. Zou ongeacht wat de uitslag is, toch een afspraak maken bij de huisarts. Het houdt een keertje op hoor.
Ik wacht inderdaad de uitslag van dit onderzoek af en als die uitslag wederom vaag is dan maak ik een afspraak met mijn huisarts, dit werd mij ook geadviseerd door de assistent. Inmiddels is het al ruim een maand aan de gang en telkens als ik denk dat alles weer normaal is dan zet het weer op.
De vaginale tests waren beide negatief dus ik verwacht niet dat, dat het is. Maar mocht het geen blaasontsteking blijken te zijn dan kan mijn huisarts hier hopelijk meer over vertellen.
Ik merk ook dat ik mezelf niet fris voel. Mijn urine en afscheiding ruiken enorm sterk en doordat ik steeds aandrang heb om te plassen, heb ik constant het gevoel dat ik in mijn broek plas. Als ik dan ga checken dan is alles gewoon netjes droog, maar gevoelsmatig is het heel tegenstrijdig.
Ik gebruik Microgynon. Een spiraaltje heb ik weleens overwogen maar we hebben een kinderwens die we ergens in de komende 2 jaren hopen te kunnen vervullen en ik weet dus niet zo goed of een spiraaltje dan wel de moeite waard is.
Ik heb me ook tijdenlang gewassen met lactacyd en andere intieme zeep maar ik kreeg hier alleen maar meer afscheiding en luchtjes van. Toen bleek dus dat dit in feite averechts werkt en sindsdien gebruik ik dus enkel water. Als ik ongesteld ben dan gebruik ik een vaginale douche maar deze vul ik enkel met lauwwarm water om de boel even door te spoelen.
Bedankt voor alle tips, het meedenken en jullie tijd om te reageren.