Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, klinkt goed hoor de IJssel
Eindelijk springstart geleerd!
haha Waar hebben jullie het geleerd?
Op het rechte stuk daarna gewoon even switchen. Is niet moeilijk, je zet je gewicht op je hielen, zet je board dwars (voorste rand/tenenkant van je board omhoog houden zodat je niet gaat happen) en draait door totdat je andere voet voor staat.
Even doorheen bijten
Zit er nu toch overna te denken om een eigen wakeboardje te kopen, is het enige board dat mist in mijn collectie... Alleen vind ik het ook wel weer zonde geld eigenlijk, via mijn studentenvereniging kan ik best prima boardjes voor een paar euro per keer lenen. En met de 'weekly wake' die we houden op woensdag, kost het gebruik daarvan me niets. Nadeel is alleen wel dat ik niet altijd hetzelfde boardje onder me heb en deze niet volledig aan mijn voorkeuren kan afstellen... En zóveel wake ik nou ook weer niet, het blijft een dure sport en daar heb ik er al genoeg van 
Twijfel alleen een beetje of ik met de rest mee ga (€20 voor 1,5 uur op de baan) of met de vroege auto (dagkaart €40, onbeperkt de baan op). Vorige keer bij Wet 'n Wild was 2 uur ook zo om, en Burnside is ook best veel zwemmen als je valt... Wat zouden jullie doen? Vervoerskosten komen er ook nog bij...
Nu kan ik het wel, maar springstarten is veel chiller haha
Super chill!
Was echt super leuk haha! Nu nog op de wakeskate leren, die heeft een stuk minder volume en vind het starten daarmee echt super moeilijk!
Springstart lukte niet meer, zelfs gewoon zittend starten ging moeizaam. Ontzettend weinig meters op het water gemaakt in verhouding met normaal. Op gegeven moment ben ik er maar gekapt want echt niks ging lekker
Ik had mijn dag duidelijk even niet. 

Moet ook maar zorgen dat m'n volgende vriend een boarder is haha!