Euforie schreef:Na een wisseling van anticonceptie, kreeg ik enorme migraine aanvallen. Het duurde even, voor ik de link legde maar nadat ik terug ben gegaan op mijn oude anticonceptie, heb ik tot op heden geen aanval meer gehad.
Ook kwam ik laatst een artikel tegen, over accupunctuur in het oor en vervolgens dat bij een bepaalde piercing in het oor, de klachten bij veel mensen, direct overwaren na plaatsing. Het gaat dan om de piercing in dit gedeelte.
[ [url=m/6eyxwy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NQssoX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor degene die het liefste van de medicatie afwillen, misschien de moeite waard om daar wat meer over op te zoeken?
Iig veel sterkte en beterschap . Hoofdpijn en migraine klachten worden nog zo vaak onderschat.
Goh des te meer reden om zo'n piercing te nemen want ik heb daar echt laatst nog naar gekeken en vind het heel mooi, en als het daarnaast ook een positieve werking kan hebben op mijn hoofdpijn, dus is dat natuurlijk een win-win situatie.
Hier ook helaas erg veel migraine, loop er al heel lang mee, al zeker 14 jaar. Het is met vlagen wel minder, maar echt helemaal weg gaat het nooit. Ik merk dat goede voeding heel belangrijk is en dat dit echt wel veel invloed heeft.
Ik zit er ook aan te denken om een anticonceptiestaafje (of mirena spiraal) te nemen, dat moet ook goed werken, maar het kan ook juist de andere kant op slaan en dan werkt het juist averechts.
Mijn migraines zijn altijd heel heftig, in mijn stopweek (die begint op maandag) begint mijn hoofdpijn op woensdag, dan neem ik gemiddeld 5 dosissen sumatriptan 100mg, elke dag 1, en dan zakt het vanaf de dinsdag erop weer af. dan heb ik nog een paar dagen herstel en het weekend daarop is pas echt weg. Als ik dan ook nog last krijg van spierspanningen (door de medicijnen) dan kan ik ook nog spanningshoofdpijn krijgen, en zo bestaat mijn leven toch grotendeels uit hoofdpijn. Af en toe krijg ik ook een migraine aanval buiten mijn menstruatie om, die zijn nog heftiger, niet zo zeer in duur, maar wel in pijn. Daar helpt echt vrijwel niets tegen helaas....
Heeft iemand ervaring met een spiraal (of staafje) tegen migraine?