En de smelt tabletjes van Aerius? En fexofenadine / Tellfast? Las dat je netelroos hebt, klopt dat? Hoor bij mij in de apotheek dat veel mensen baat hebben wij een H1 antagonist. Ook niet sederend trouwens. Internationale apotheek is een hele goeie. Zelf laten maken door je apotheek gaat je bakken met geld kosten, dit wordt never nooit niet verzekerd puur omdat dit voor hun te duur is en er andere alternatieven zijn.
mis ook wat stoffen waardoor naast geen enkele omzetting van lactose ook b12 niet wordt opgenomen. En nog meer stoffen moeizaam worden opgenomen of weer veel te goed en snel. Door grote hoeveelheden tussen mijn 4e en 12e is mijn spijsverteringssysteem niet meer zo als het moet zijn. Is mijn imuunsysteem af jong al van de leg en door geelzucht werkt ook lever niet meer 100% wat ook weer allergien meebrengt helaas. Wat het soms verrekte lastig maakt met medicatie oa.
eens de apotheek gaan bellen. Edit. Omdat actavis is overgenomen krijgen ze soms van actavis en soms van andere fabrikant aangeleverd. Is nooit duidelijk wanneer wat en is beiden andere samenstelling. Kan als extra alternatief achter de hand blijven. En ik weet dat ik een keer per jaar een extra lang op vakntie recept mag krijgen. Dit houdt in 6 maanden voorraad. Ga ik volgende week achterheen

Importeren mag inderdaad niet zolang er voldoende alternatieven zijn. Daar zit ook nog eens een flinke boete op als er wel geïmporteerd wordt terwijl dit niet hoeft omdat er verschillende alternatieven zijn.
dat hangt ook al over de grens heen.