Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) denk ik ook dat ik een vorm van autisme heb.
, opmerkingen maken die totaal niet banketstaaf bedoeld zijn maar wel zo opgevat worden, nieuwe situaties zijn ook dood eng. Vrouwen over het algemeen zijn ook drama omdat ze zo vaag en onduidelijk zijn vaak
Wel kan ik me goed inleven in andere mensen en ben ik ook betrokken en denk ik aan een ander. Ik ben een soort van sociale autist denk ik
maar dan niet in de vorm van veel sociale contacten/vrienden waar ik dingen mee doe. Ik doe eigenlijk alles met mijn vriend, mijn ouders, mijn hond of alleen.

) al gesloopt en nu al behoorlijk moe in mijn hoofd. Maar ik kan 's nachts alsnog niet goed slapen. Dat schijnt ook een autisme/Asperger dingetje te zijn. Zijn er meer mensen die 's nachts niet goed in slaap kunnen vallen hier?
maar ik weet wat sociaal wenselijk gedrag is, (schijnt dus ook dat vrouwen met autisme daar beter in is, dat gaan spiegelen etc.) en kan wel zien dat jouw reacties af en toe 'buiten de norm' vallen (wat een stomme benaming). Maar dit hoeft niet meteen te betekenen dat je een stoornis hebt, je kunt natuurlijk ook gewoon zo zijn zonder labeltje.
)
doezel2 schreef:Hallo sorrry dat ik hier zo binnen kom vallen. Maar heb een vraag.
Iedereen die autisme heeft (ppd-nos) kunnen jullie tegen veranderingen? Of helemaal
Niet