Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:In welke provincie woon je? Ik ken iemand die aan paardencoaching doet.. Misschien is dat wat voor je? (Je hoeft niet in het zadel)
Wat heftig voor je zeg! Ik hoop oprecht dat je iets gaat vinden wat je gaat helpen!
A3a1: Ik ben erg benieuwd naar die naam van diegene in Nijmegen, zou je die voor me op willen zoeken?
Laura_Zodine schreef:Wat een vreselijke reacties weer.
Een depressie is een veel ergere beperking dan een been missen. Je kan dan niet zo makkelijk gaan roepen, ja paralympiers kunnen het ook, waar een wil is is een weg, jammer dat je er niet voor gaat.... Ja als het zo makkelijk ging zat ze er niet 8 jaar lang mee, denk even na AUB.
Miracle_ schreef:In welke provincie woon je? Ik ken iemand die aan paardencoaching doet.. Misschien is dat wat voor je? (Je hoeft niet in het zadel)
Wat heftig voor je zeg! Ik hoop oprecht dat je iets gaat vinden wat je gaat helpen!
A3a1: Ik ben erg benieuwd naar die naam van diegene in Nijmegen, zou je die voor me op willen zoeken?
A3a1 schreef:Miracle_ schreef:In welke provincie woon je? Ik ken iemand die aan paardencoaching doet.. Misschien is dat wat voor je? (Je hoeft niet in het zadel)
Kan het niet meer vinden.
Je krijgt zo'n klemmetje op je vinger en meet je vervolgens door, ook alle mineralen ed.
A3a1 schreef:Ik ken bioresonatie, is erg goed, maar ook hiervoor?
Freya6 schreef:Ik dacht dat iemand bioresonantie omschreef, maar er niet opkwam wat het woord ook alweer was haha.
Maar ik vind bioresonantie fijn als meet middel welke tekorten spelen inderdaad. Niet voor behandeling verder. Dat moet mijn insziens toch echt gebeuren met de stoffen zelf. En idd zeker bij depressie niet handig om te experimenteren daarmee. Ik vind zelf dus de meetapparatuur wel goed, maar de behandeling ermee niet.
Citaat:Als het gaat om een onbalans in je hersenen door neurotransmitters (dopamine, serotonine), gaan trillingen daar niet bij helpen. En dat meten is ook knap, want over het algemeen is de bloed-brein barriëre daar veel te sterk voor.