Antonius schreef:Ok geen ballerina's dus.
Wil iemand eens foto tonen van wat jullie een goede schoen met stevige zool vinden?
Ballerina's zijn vooral veel te plat, daar is je voet niet op gemaakt. In de goede schoenen zit toch wel een 'hak' van zo'n 1 tot 3 cm idealiter. En stevige zool die jou voet goed ondersteund is ook een must, maar let er dan op dat de schoen zelf (het textiel of leer dus) ook stevig genoeg is voor de zool. Je kunt wel een hele goede stevige zool hebben, maar met flut bovenwerk ben je nog nergens... kijk ook ernaar dat de hiel verstevigd is, dat is ook wel echt aan te raden. In principe kun je wel voor een fatsoenlijke sneaker of enkellaarsjes gaan, maar niet een model rosche run. Denk dan eerder aan de 'normale' air max model. En betaal liever iets meer dan €30, pasvorm is het meest belangrijk, maar de meeste goedkope schoenen leveren gewoon in op kwaliteit en stevigheid. En ja, ik heb er voor school mogen slopen, dus ik weet hoe verschillende schoenen eruit zien van binnen. (Ik studeer podotherapie, alles met voeten en schoenen dus). Heb je vragen, mijn in box staat open!