Ik denk inderdaad dat TS 18 moet zijn om deze ingreep te kunnen doen, kan je nog mooi 2 jaar nadenken of je her écht wilt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Elisa2 schreef:Waarom accepteer je jezelf niet zoals je bent? echte schoonheid begint bij een gezonde eigenwaarde.
Echt, je gaat hier echt niet gelukkiger van worden vrees ik en alleen maar meer willen omdat het het innerlijke gevoel van onvrede over je uiterlijk niet op gaat lossen.
Zeg je dat ook tegen iemand die zijn of haar flaporen laat corrigeren? Of zelfs maar een beugel in doet?
enamorada schreef:Maar Elisa, ik ben jou niet. Dat jij vroeger heel onzeker was, betekent niet gelijk dat ik dat ook ben.![]()
Ik heb niet zo'n zin om openbaar te vertellen waarom ik het graag wil, pb hierover mag hoor.
Dankjewel Granoek, Nies, velvetblack en sharoontje!
Ik deel je mening trouwens Granoek. Ik heb respect voor al jullie meningen, maar kan niet zo goed begrijpen dat, omdat je vind dat all-naturel het beste is, je gelijk vind dat iedereen dat maar moet vinden. 'Gewoon blij zijn met jezelf' is moeilijk als je je blijft storen aan iets wat ook nog eens redelijk makkelijk veranderd kan worden. Als ik dingen verkeerd opvat oid moeten jullie het zeggen hoor!
Voor goed werk wil ik best wat meer betalen, dan sparen we maar wat langer door
Ik ga beginnen met eens een mailtje te sturen naar de kliniek waar velvetblack het heeft laten doen.
Ylana schreef:verootjoo schreef:Anyway je moet sowieso 18 zijn voor cosmetische ingrepen ook al geven je ouders toestemming.
Nee hoor.
Er is geen minimum leeftijd voor cosmetische chirurgie. Wel moet er bij een leeftijd van onder de 16 beide ouders toestemming geven.
rapido schreef:Ik heb van mij zelf gelukkig dikke vlezige lippen, net als mijn vader. Ik ben 45 en als je ouder word worden je lippen dunner, dat heb ik gelukkig nog niet en kan me voorstellen dat als je dan zo een zuinig mondje hebt je het wil laten vullen.
Maar op je 16e vind ik persoonlijk wel jammer je al zo met je uiterlijk bezig bent je al zo een ingreepje wil laten doen. Waar eindigt dat?
Maar goed, doen wat je wil he. Jouw geld, jouw mond.
Gianti schreef:ja heel eerlijk, in de tijd ik jullie leeftijd had was dit allemaal nog niet aan de orde. Je leefde gewoon met je kleine tietjes of zuinige mondje of je er nu blij mee was of niet.rapido schreef:Ik heb van mij zelf gelukkig dikke vlezige lippen, net als mijn vader. Ik ben 45 en als je ouder word worden je lippen dunner, dat heb ik gelukkig nog niet en kan me voorstellen dat als je dan zo een zuinig mondje hebt je het wil laten vullen.
Maar op je 16e vind ik persoonlijk wel jammer je al zo met je uiterlijk bezig bent je al zo een ingreepje wil laten doen. Waar eindigt dat?
Maar goed, doen wat je wil he. Jouw geld, jouw mond.
Ik had vanaf mijn 15de al de wens om mijn borsten te laten doen. En op mijn 20ste geld ervoor bij elkaar. Het is echt niet zo dat omdat je over 1 ding niet happy bent dat je over niets happy bent.
Succes ts! Goed dat je er goed over in leest en zolang je maar niet over 1 nacht ijs gaat, maar heb gevoel dat dat niet aan de orde is...