Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:08

Ik heb van mezelf volle lippen maar ik wil dr wel van af. Ik voel mij eerder flappy Bird :+ maar fijn

Ik denk inderdaad dat TS 18 moet zijn om deze ingreep te kunnen doen, kan je nog mooi 2 jaar nadenken of je her écht wilt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:10

Storm schreef:
Ik denk dat lippen inspuiten niet eens onder cosmetische chirurgie valt.

Niet onder chirurgie, maar ik mag toch hopen dat alleen een cosmetisch arts die spuiten zet... anders is het sowieso illegaal. Maar dan maakt de leeftijd ook niet uit nee :P

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:26

Ik heb hier totaal geen verstand van maar ben van mening dat ieder gewoon moet doen wat voor hem/haar goed voelt. Zij geeft aan dat ze best wilt wachten tot ze 18 is indien dit moet, dat ze er over wilt nadenken. En lijkt mij niet dat er hier iemand last ondervindt als zij haar lippen laat opvullen, toch?
Ik vind net dat zij voor haar leeftijd erg volwassen reageert op sommige nutteloze reacties hier, wat voor mij nogmaals bewijst dat iedereen anders volwassen wordt en je niet kunt zeggen 'je kunt op die leeftijd nog geen doordachte keuzes maken'.

TS, als je het laat doen wens ik je veel succes en hoop ik dat je blij bent met het resultaat.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:56

Liselot schreef:
Elisa2 schreef:
Waarom accepteer je jezelf niet zoals je bent? echte schoonheid begint bij een gezonde eigenwaarde.

Echt, je gaat hier echt niet gelukkiger van worden vrees ik en alleen maar meer willen omdat het het innerlijke gevoel van onvrede over je uiterlijk niet op gaat lossen.

Zeg je dat ook tegen iemand die zijn of haar flaporen laat corrigeren? Of zelfs maar een beugel in doet?

Ja! Flaporen zijn leuk! Mooi! En aantrekkelijk!

Een beugel sta ik wel voor open. Maar eigenlijk ook alleen maar omdat je als je een heel erg scheef gebit hebt dat op de een of andere manier onverzorgd staat. Ik heb zelf nooit een beugel gehad overigens en mijn muil is schots en scheef. Maar dat geeft ook niks :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:02

Ts; zo aan je berichten te lezen, heb je er wel over nagedacht. Als jij dat wil en je er goed bij voelt, moet je het ook gewoon doen. Ik raad je wel aan om naar een goede kliniek te zoeken, ookal betaal je daar wat meer.

Ik heb de financiële middelen helaas niet, anders had ik graag een borstvergroting laten doen. Met dit idee loop ik vanaf mijn 14e jaar (en ben nu 25). In het begin ook veel negatieve dingen gehoord en het hele gezeur er omheen, maar als ik nu het bedrag zou hebben, zou ik het zonder twijfel meteen doen. :j

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 17:07

Maar Elisa, ik ben jou niet. Dat jij vroeger heel onzeker was, betekent niet gelijk dat ik dat ook ben. :)
Ik heb niet zo'n zin om openbaar te vertellen waarom ik het graag wil, pb hierover mag hoor.

Dankjewel Granoek, Nies, velvetblack en sharoontje!
Ik deel je mening trouwens Granoek. Ik heb respect voor al jullie meningen, maar kan niet zo goed begrijpen dat, omdat je vind dat all-naturel het beste is, je gelijk vind dat iedereen dat maar moet vinden. 'Gewoon blij zijn met jezelf' is moeilijk als je je blijft storen aan iets wat ook nog eens redelijk makkelijk veranderd kan worden. Als ik dingen verkeerd opvat oid moeten jullie het zeggen hoor!

Voor goed werk wil ik best wat meer betalen, dan sparen we maar wat langer door ;)
Ik ga beginnen met eens een mailtje te sturen naar de kliniek waar velvetblack het heeft laten doen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 00:58

enamorada schreef:
Maar Elisa, ik ben jou niet. Dat jij vroeger heel onzeker was, betekent niet gelijk dat ik dat ook ben. :)
Ik heb niet zo'n zin om openbaar te vertellen waarom ik het graag wil, pb hierover mag hoor.

Dankjewel Granoek, Nies, velvetblack en sharoontje!
Ik deel je mening trouwens Granoek. Ik heb respect voor al jullie meningen, maar kan niet zo goed begrijpen dat, omdat je vind dat all-naturel het beste is, je gelijk vind dat iedereen dat maar moet vinden. 'Gewoon blij zijn met jezelf' is moeilijk als je je blijft storen aan iets wat ook nog eens redelijk makkelijk veranderd kan worden. Als ik dingen verkeerd opvat oid moeten jullie het zeggen hoor!

Voor goed werk wil ik best wat meer betalen, dan sparen we maar wat langer door ;)
Ik ga beginnen met eens een mailtje te sturen naar de kliniek waar velvetblack het heeft laten doen.

Zeker doen. Ze helpen je super qua advies. Mijn naam is Elke, die mag je noemen hoor :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 01:13

Wat een prutsmuts weer.... :+ TS zal van de kliniek(en) wel te horen krijgen of ze haar helpen op haar leeftijd of niet. Heeft ze mama bokt niet voor nodig, dat heeft vadertje Staat NL allang vastgelegd.

Zat meiden van 16 die make-up op doen, een opgevulde BH dragen, hun haar verven, een beugel hebben en ga zo maar door. Waarom? Omdat ze dat mooi(er) vinden. Of het écht mooier is, is natuurlijk een discussiepunt want, ja, smaken verschillen.
Alleen omdat er bij TS een naald aan te pas komt gaan we op de achterbenen? Het is geen amputatie!

Overigens vind ik de foto's van VelvetBlack erg mooi en kan ik me voorstellen dat iemand dat zo zou laten doen. :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 01:13

Ylana schreef:
verootjoo schreef:
Anyway je moet sowieso 18 zijn voor cosmetische ingrepen ook al geven je ouders toestemming.

Nee hoor.
Er is geen minimum leeftijd voor cosmetische chirurgie. Wel moet er bij een leeftijd van onder de 16 beide ouders toestemming geven.

Onjuist. Voor het zetten van fillers moet je 18 jaar zijn. Eerder mag het niet. Ook niet met toestemming van de ouders.
Een tijd terug heeft Rambam hier nog een stuk aan gewijd. (Aflevering van 3 december 2016)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 18:41

Ik heb van mij zelf gelukkig dikke vlezige lippen, net als mijn vader. Ik ben 45 en als je ouder word worden je lippen dunner, dat heb ik gelukkig nog niet en kan me voorstellen dat als je dan zo een zuinig mondje hebt je het wil laten vullen.
Maar op je 16e vind ik persoonlijk wel jammer je al zo met je uiterlijk bezig bent je al zo een ingreepje wil laten doen. Waar eindigt dat?
Maar goed, doen wat je wil he. Jouw geld, jouw mond.

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 18:49

Ik vind het ook niet heel vreemd. Tegenwoordig zijn de middelen er om jezelf wat 'mooier' te maken en er gebruik van maken is dan niet raar. For all we know wil deze jonge meid dit wel omdat ze een aangeboren afwijking heeft dus waarom direct oordelen? Als ze ook van haar ouders toestemming heeft zal het dus niet compleet onnozel zijn.

Zelf heb ik geen ervaring met lippen laten spuiten, heb het ooit wel overwogen en het is inderdaad handig dat het tijdelijk is. Ik ben wel bij een plastisch chirurg geweest voor een borstvergroting. Dat was bij faceland en ik was erg tevreden met de behandeling, voorzorg, nazorg en klantvriendelijkheid daar. Deze mensen doen lipfillen ook in Utrecht, daar ben ik namelijk ook op consult geweest.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:06

rapido schreef:
Ik heb van mij zelf gelukkig dikke vlezige lippen, net als mijn vader. Ik ben 45 en als je ouder word worden je lippen dunner, dat heb ik gelukkig nog niet en kan me voorstellen dat als je dan zo een zuinig mondje hebt je het wil laten vullen.
Maar op je 16e vind ik persoonlijk wel jammer je al zo met je uiterlijk bezig bent je al zo een ingreepje wil laten doen. Waar eindigt dat?

Ik had vanaf mijn 15de al de wens om mijn borsten te laten doen. En op mijn 20ste geld ervoor bij elkaar. Het is echt niet zo dat omdat je over 1 ding niet happy bent dat je over niets happy bent. :)

Succes ts! Goed dat je er goed over in leest en zolang je maar niet over 1 nacht ijs gaat, maar heb gevoel dat dat niet aan de orde is...

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:45

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:04

Gianti schreef:
rapido schreef:

Ik had vanaf mijn 15de al de wens om mijn borsten te laten doen. En op mijn 20ste geld ervoor bij elkaar. Het is echt niet zo dat omdat je over 1 ding niet happy bent dat je over niets happy bent. :)

Succes ts! Goed dat je er goed over in leest en zolang je maar niet over 1 nacht ijs gaat, maar heb gevoel dat dat niet aan de orde is...
ja heel eerlijk, in de tijd ik jullie leeftijd had was dit allemaal nog niet aan de orde. Je leefde gewoon met je kleine tietjes of zuinige mondje of je er nu blij mee was of niet. :D

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:12

Nou ik weet niet hoe oud jij bent, maar mijn moeder wilde toch echt al vanaf haar 16de een borstvergroting, en die is nu 58.

Ney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:33

Ik heb mijn lippen op laten vullen bijna een jaar geleden, ongeveer een maandje na mijn 16e verjaardag. Ik ga er hier niet uitgebreid over vertellen omdat bokt bokt is maar via pb kun je eventueel dingen vragen over hoe dat bij mij in zijn werk ging. :)
Het is gewoon legaal gebeurd, dat ik 16 ben betekent nog niet dat ik de wet heb overtreden. Ik ben nog steeds blij met mijn keuze en het ziet er natuurlijk uit.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:51

Ik zit hier vol verbazing mee te lezen.
Ts het is jou lijf , je kunt er net zoveel aan laten doen als dat je kunt betalen.

Het moet nog wel je hele leven mee en je kan het maar een keer verknallen!.

Ik zou bij mezelf goed ten rade gaan welke andere leegte of er gevuld moet worden, omdat je op je 16e al met zulke dingen bezig bent.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:19

Kwita: waarom zou het meteen zijn dat er een of andere leegte opgevuld zou moeten worden? Mag ts het niet gewoon mooi(er) vinden?

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:28

Bijna alle mannen incl mijn vriend vinden opgespoten lippen absoluut niet mooi
Dus als je het doet moet je het wel echt voor jezelf willen doen

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 18:44

Klein gelukje dat ook op vrouwen val :o
Zonder gekheid, ik doe dit compleet voor mezelf. Ik weet dat anderen het misschien niet mooi vinden, maar ik vind het wél mooi en daar gaat het me om.

Dank jullie wel weer voor de reacties!

Ik ga je pb sturen Ney :)

Het filmpje van beautygloss ga ik ook bekjjken.

Even voor degenen die het vreemd vinden dat ik zo jong al met mijn uiterlijk bezig ben: met mijn uiterlijk bezig zijn vind ik heel leuk, ik denk dat ik het wel een hobby zou kunnen noemen. Ben gek op make-up opdoen en ermee experimenteren, maar ga net zo goed zonder iets op mijn gezicht de deur uit als ik er geen zin in heb. Een tijd lang ben ik er obsessief mee bezig geweest, maar daar wil ik me niet over uit laten zo openbaar. Pb mag natuurlijk.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:32

Dan zou ik zeggen ga er voor .
Want wat is de mening van een ander als je er zelf gelukkig mee bent !!!
Zou dan wel een goed kliniek opzoeken ja

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:43

Ik vind het juist heel knap dat TS durft neer te zetten dat ze dit graag wilt (vaak weet je dat he kritiek over je heen gaat krijgen op bokt)

Ik lees even mee qua stukje over goede klinieken. Ik wil zelf mijn werkbrauwen laten liften (krijg heel vaak te horen: wat kijk je boos. Ja dat is Mn hoofd...), maar ben ook pas 17 en ken niemand met ervaringen.

Als je zeker weet dat je dit wilt moet je het gewoon doen!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:46

wow ik vind het wel heel heftig wat hier door sommigen gezegd wordt. Een leegte die opgevuld moet worden? Het wel/niet doen voor mannen? En daar was ik, die dacht dat we tegenwoordig wel wat meer feministisch waren... Als TS problemen heeft met haar lippen, waarom zou ze dan dit niet doen? Net als borsten, flaporen en tanden. Ik vind dat ze heel volwassen overkomt in haar taalgebruik.

TS, ik heb een paar jaar geleden ook naar fillers gekeken omdat ik mijn bovenlip niet vind passen bij mijn onderlip. Inmiddels heb ik de kunst van het 'overdrawing' van je lippen geleerd, dus ik vind het nu niet zo nodig. Een kanaal op YT wat ik heel fijn vind is Mixed Makeup (https://www.youtube.com/user/MixedMakeupChannel) waar ze een afspeellijst hebben van een plastisch chirurg die met fillers werkt. Is wel in LA, maar de info zal niet heel anders zijn. Ik vind het heel interessant om dat te zien.

Ik meen me te herinneren dat je pas na je 18 fillers mag, omdat je lichaam dan pas er klaar voor is. Maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.

Ik hoop dat het gaat lukken en dat je er tevreden mee bent. Ben in elk geval we benieuwd naar het eindresultaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:03

Ik snap de negatieve reacties wel, er loopt immers zeer vaak iets fout bij ingrepen. Waarom dan in een gezond lichaam laten snijden of spuiten? Tuurlijk worden alleen de succesverhalen gedeeld, degenen waarbij het fout liep, die hoor je niet. Ik snap mensen met flaporen, kleine of grote borsten, of mensen die geen lippen hebben. Kortom, alle lichamelijke kenmerken waardoor je gepest kan worden, of die je last bezorgen. Ik had een klasgenootje met zeer grote borsten, die daardoor rugpijn had. Tuurlijk kiest zo iemand voor verkleining. Maar als je lichaam normaal is, maar jij vind het niet mooi, neem dan toch geen risico's. Er zijn mensen die met hepatitis besmet worden door spuiten, zelfs de dag van vandaag. Echt niet iedereen neemt het nauw met de hygiëne maatregelen hoor. En dan zwijg ik nog over de risico's op infecties. Heel af en toe hoor je toch berichten van mensen die bv na een liposuctie streven, of bijna sterven, door een bacteriële infectie. Een aantal jaar terug is er hier zo'n geval in de media geweest, een kapper was tijdens een cosmetische ingreep, in een gewoon ziekenhuis, besmet geraakt met de vleesetende bacterie en is daaraan overleden.

Dus sorry hoor, mensen mogen best wel eens gewezen worden op de gevaren die er zijn wanneer je iets aan je lichaam laat doen ipv te denken dat er niets mis kan gaan.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:08

Al wilt TS elfenoren en groene schubben, wat maakt het ons nou uit? :+
Dat ze "pas" 16 is vind ik een nonargument. Er worden bij kinderen van 11 beugels gezet, iedereen verft zn haar omdat blond/bruin toch "mooier" is, draagt oorbellen, navelpiercings of God mag weten wat.. En dat kan dan wel?
Wat is het verschil? :')

En "iedereen (mannen) vind opgespoten lippen lelijk" gaat ook nergens over. De lippen waar je dan aan denkt zijn slecht of overdadig gedaan. Bij 9 van de 10 mensen zie je het niet eens als de lippen ietswat zijn gevuld, kijk maar naar de foto's in het begin van dit topic!