Ik heb dinsdag de medical taping laten doen. Ik ben minder benauwd, zeker s'nachts. Verder heb ik het idee dat mn verstopte neus ook minder wordt!
Het is een relatief eenvoudig techniek van tapen. Fysio heeft al aangeboden om het aan mn man te leren, zodat hij tape kan plakken als het nodig is! Nu ben ik toch onder fysio behandeling dus plakt zij het erop. Ik reageer het heftigst op gras, dus dat is nog even afwachten of ik ook daar verbetering merk!
Even in het zonnetje zetten want ik hou van ze haha
annikeee19
Geplaatst: 24-03-17 13:29
Hee allemaal,
Ik twijfel of ik hooikoorts heb... ik heb sinds het zonnig is kriebels in me neus alsof ik moet niezen maar niet niezen, kriebelkeel en soms branderige ogen... Weet iemand of dat hooikoorts is ?
Dat zou heel goed hooikoorts kunnen zijn ja. Ik heb het ook pas later in m'n leven gekregen, onwijs vervelend. Heel veel kan je er niet aan doen, ik slik in periodes dat het heel slecht is antihistamine en mijn moeder heeft altijd scutellariae, dat is plantaardig en werkt echt als een trein. Is wel ontzettend duur.
Ik zou het even aankijken, een 'diagnose' heeft pas zin als je er zo veel last van hebt dat je echt medicatie van de huisarts nodig hebt. Ik haal meestal gewoon hooikoortstabletjes van de Lidl, die werken heel prima.
Hoi! Ik kwam via de zoekfunctie bij dit topic terecht omdat ik zocht op medical taping bij hooikoorts. manonutjuh jij hebt dat gedaan toch? Heeft het ook echt gewerkt?
Ik heb zelf namelijk ook heel veel last van mijn allergieën waardoor ik 3 weken terug met voorhoofdsholte en bijholte onstekingen liep, helaas is het nog steeds niet helemaal weg en voel ik me ook nog steeds niet fit. Ik heb al prednison gehad, maar dat hielp echt minimaal en verder gewoon mijn reguliere medicijnen met een aanpassing omdat ik nu heel veel last heb. Maar ik zou medical taping nog wel willen proberen, dus ik ben benieuwd naar de ervaringen.