Ik ga gewoon mee voor de gezelligheid, niet voor het skiën op zich. Als ik dat echt wil ga doen neem ik indd wel eerst les.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuzanH schreef:Haha nogmaals, ik denk niet dat ik die grote berg af ga, ik oefen gewoon leuk een beetje boven aan. Ik hoop dat er wat collega's zijn die ook onervaren zijn of indd een collega die wat les wilt geven Haha![]()
Ik ga gewoon mee voor de gezelligheid, niet voor het skiën op zich. Als ik dat echt wil ga doen neem ik indd wel eerst les.
helemaal rechts heb je een grotere oefenhelling met sleeplift en links (voor de grote helling) een klein bergje waar je eerst even stoppen en bochtjes kunt proberen. mystery1980 schreef:skibril is juist heel belangrijk, als ik die niet op heb heb ik binnen no time migraine.
Vind ook dat spul erg fijn wat je erop kan spuiten zodat je bril niet beslaat.

Ik ga 18 februari voor het eerst skiëeen, met een groep mensen. Ik ben volgens mij de enige die nog nooit geskieed heeft. Ik ben wel bang dat ik veel te hard ga om bochten te maken
Wat moet je doen als je maar harder en harder gaat?
Ik ga ook zeker niet die grote banen op, eerst rustig aan een beetje kijken. capopjekop schreef:Als je les neemt leggen ze je dat perfect uit en ze laten het je ook zien.
Daarna nooit meer geprobeerd.
daarna jaren alleen maar gesnowboard dus m'n skiskills zijn wel verstoft. Voel me veiliger op m'n snowboard. Die ski's willen nog weleens een eigen leven gaan leiden haha
. En dan naar boven gaat goed, maar ik raak altijd in paniek als ik er weer af moet. De laatste keer heb ik onderaan gewoon mn ski's af gedaan en zo de band op en dan boven weer aan. Maar dan moet je wel handigheid hebben in je ski's aan en uit trekken.