Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Was toen 28. Heb 4 dagen vol met pijnstillers gelopen en zoveel mogelijk geslapen omdat het voor geen meter hielp en alleen met slapen de pijn niet te voelen was. Ging wel om eentje uit de onderkaak, schijnt dat dat heftiger is dan de bovenkaak (aldus mijn collega's)? Hij was half gesneden, half getrokken door de tandarts zelf. Zat een giga ontsteking die bij het eerste sneetje in mijn mond kwam. Spoot zelf
.
Toen de tandarts dat vertelde deed ie net of dat iets kwalijks was. Nou ik vind prima, hoef ik er ook geen ellende van te hebben!
Weet alleen nog steeds niet wat ik moet doen....
dus heb een afspraak voor morgenochtend gemaakt bij de tandarts.
) Daarvan leverde één gedoe op omdat die afbrak tijdens het trekken, dus dat heeft 'm uiteindelijk een half uur geduurd. (hij heeft 'm in stukken moeten slijpen
) Uiteindelijk vrijwel geen last gehad, ook niet van die behandeling verder, en is allemaal vrij snel geheeld.
Ik kreeg last van me mond van die verstandskies omdat ie tegen mijn andere kies aandrukte, dus daarom de stap gemaakt.

xpattystagor schreef:ik was 15 toen ik mijn eerste heb laten verwijderen. ondetussen ben ik 16 en moet ik de 2e laten doen, maar bij de eerste zóveel pijn gehad dat ik echt weiger..
ingeb0rg schreef:xpattystagor schreef:ik was 15 toen ik mijn eerste heb laten verwijderen. ondetussen ben ik 16 en moet ik de 2e laten doen, maar bij de eerste zóveel pijn gehad dat ik echt weiger..
Geloof mij nou maar, ik was ook zo dwars tot die zenuwontsteking. Die pijn gun je je ergste vijand nog niet eens. Dus even doorbijten maar als ze eruit moeten moeten ze er toch uit..