Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:Enkele paardenbloembladeren een dagje in een beetje Yoghurt of Biogarde leggen. Vervolgens voor je gaat slapen (en dan bedoel ik slapen) je doos insmeren met die Yoghurt (zonder bladeren). Werkt zuiverend en brengt je flora weer in balans.
lieveli schreef:Welja, ik word verguisd als ik het over Lactacyd heb, maar iedereen smeert massaal yoghurt over de flamoes alsof het een vlaflip is. Ik moet de eerste huisarts die dit toejuicht nog tegenkomen.
Resistance schreef:lieveli schreef:Welja, ik word verguisd als ik het over Lactacyd heb, maar iedereen smeert massaal yoghurt over de flamoes alsof het een vlaflip is. Ik moet de eerste huisarts die dit toejuicht nog tegenkomen.
Ik geef toe: Dit is één van die posts die in het post-van-het-jaar-boek mag komen.![]()
![]()
Maar ik ben even gaan googlen, en ik lees hier en daar wel dat yoghurt helpt. In ieder geval al yoghurt eten!En ik ga maar gewoon weer eens langs de huisarts...
lieveli schreef:Welja, ik word verguisd als ik het over Lactacyd heb, maar iedereen smeert massaal yoghurt over de flamoes alsof het een vlaflip is. Ik moet de eerste huisarts die dit toejuicht nog tegenkomen.
Focussed schreef:Miconazol is tegen schimmels en gaat TS dus niet helpen. Daarnaast is het een teveel aan eigen bacteriën. De partner hoeft dus in principe niet meebehandeld te worden.
Focussed schreef:Ik beoordeel niks van achter een beeldscherm, maar de klachten van TS zijn vrij typisch voor een bacteriële vaginose. En dan gaat een schimmelcreme niet helpen, maar zelfs wellicht de boel verergeren. TS kan het beste gewoon even naar de HA. Zoals je in de rest van mijn posts ook gewoon kunt lezen