Zou het dan toch... zwanger?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FrankavdT
Berichten: 990
Geregistreerd: 03-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:39

GDG schreef:
Ik zie het verband niet tussen veel klussen en je ovulatie, jij denkt dat klussen je vruchtbaarheid bevordert ofzo? Je kunt beter seks hebben, dan heb je een grotere kans op zwangerschap.


:= meen je dat nou serieus?

Zo ja: klussen is een ander woord voor het hebben van geslachtsgemeenschap :)

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:42

Klussen is zo'n poedersuiker om te gebruiken voor seks met de hoop een zwangerschap.

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:47

Ik herken wat je beschrijft van velen om mij heen maar zelf niet.
Wij zijn in juni met de pil gestopt om zwanger te raken. Alleen ging ik er wel anders in, omdat ik PCOS heb (had?). Voor mij was het eerste doel dus niet eens echt zwanger raken, maar überhaupt een cyclus krijgen haha.

Toen ik dus na de onttrekkingsbloeding een cyclus had, en de keer erop weer viel ik zowat van mijn stokje, ik had mij stiekem echt al gespitst op een moeilijk traject.
De 3e keer nooit meer een cyclus gehad, want het was raak, van een verrassings-ei! In de zin van, ik had mijn ei op die termijn niet meer verwacht, maar raak! Was dus helemaal niet zo bezig met kwaaltjes.
Toch heb ik 10 dagen na mijn ovulatie al positief getest en de enige leidraad hiervoor waren mijn borsten, die deden zo zeer dat ik soms wel kon janken. Verder had ik helemaal geen kwaaltjes, die kwamen rond de 6 weken pas. Inmiddels al bijna 16 weken zwanger!

Wil je dus ook het advies geven om toch proberen minder op kwaaltjes te focussen! Veel kwaaltjes die je noemt, daar is het echt nog te vroeg voor! Het bespaart je veel spanning. Het los laten kan niet eigenlijk niet, daar ben je te bewust voor bezig. Maar ik denk dat je wel 'weet' wanneer je zwanger bent :) Heel veel succes en plezier én ik duim voor je!!

(Ik vind klussen echt zo'n naar woord. Als iemand nu zegt dat 'ie in zijn huis gaat klussen krijg ik daar gelijk hele rare ideeën bij := :')

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:48

Mijn persoonlijke ervaringen zijn dat ik elke maand bijna denk zwanger te zijn door allerlei kwalen maar de enigste twee keer dat ik helemaal niks voelde was ik wel zwanger :').

En van zodra ik wist dat ik zwanger was begonnen instant de kwalen zoals misselijkheid en grotere borsten. . .

Veel succes ! ! :):)

Johanna01

Berichten: 651
Geregistreerd: 15-11-07
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:55

Het zou zeker kunnen als ik het zo lees, ik heb zelf positief getest met action beide zwangerschappen. Zelf heb ik PCOS waardoor ik eigenlijk niets over mijn cyclus kan zeggen, mijn laatste duurde 81 dagen ongeveer. Maar, achteraf bleek ik de laatste keer dat ik positief testte in weze 4 dagen voor mijn NOD te zitten. Je hebt ook speciale early testen, maar ik zou toch proberen voor je eigen geruststelling te wachten tot de dag waarop je normaal gesproken weer zou moeten menstrueren. Ik duim voor je! *\o/*

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:01

lieveli schreef:
Klussen is zo'n poedersuiker om te gebruiken voor seks met de hoop een zwangerschap.

Idioterie hè :n . Seks is te eng/moeilijk/duidelijk om te zeggen? We zijn een stelletjes pubers ofzo?


Daarnaast: TS je hebt blijkbaar seks gehad rond je ovulatie, zonder dat je anti-conceptie hebt gebruikt als ik het goed begrijp... Dan is er toch geen Einstein voor nodig om je te vertellen dat er inderdaad een kans bestaat dat je zwanger bent :? .
Is dit de eerste cyclus dat jullie aan het proberen zijn? Zoja, chill... er kunnen nog héél veel cycli volgen.

maralyn

Berichten: 10496
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:10

Jeetje gdg... ga je lekker? ?
Wat n heisa om een hoopvol topic

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:15

Nou GDG wat vriendelijker mag ook hoor! Krijg je niets van.

lizy29

Berichten: 6261
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:43

Ik had meer symptomen in de maanden dat ik niet zwanger was dan toen ik dat uiteindelijk wel was. := :')

lovebente
Berichten: 259
Geregistreerd: 28-03-11
Woonplaats: Klein dorpje nabij Groningen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:12

Ik denk dat ik me indd te veel richt op de kwaaltjes. We zijn al langer bezig. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik deze kwaaltjes echt merk. Ben er normaal gesproken ook niet mee bezig.

Ik probeer me er ook vanaf te zetten en het rond mijn volgende menstruatie te bekijken. Mocht het niet zo zijn, dan ben ik niet teleurgesteld oid. We proberen het dan de volgende ronde weer.
Ik wil het denk ik toch te graag.

Ik heb het jaar 2016 veel ongeluk gekregen en hoop dit jaar op een wonder

lovebente
Berichten: 259
Geregistreerd: 28-03-11
Woonplaats: Klein dorpje nabij Groningen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:13

GDG: nee dit is niet de eerste keer. We zijn al langer bezig. Dit is wel de eerste keer dat ik dit allemaal voel.

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:22

GDG schreef:
lieveli schreef:
Klussen is zo'n poedersuiker om te gebruiken voor seks met de hoop een zwangerschap.

Idioterie hè :n . Seks is te eng/moeilijk/duidelijk om te zeggen? We zijn een stelletjes pubers ofzo?


Daarnaast: TS je hebt blijkbaar seks gehad rond je ovulatie, zonder dat je anti-conceptie hebt gebruikt als ik het goed begrijp... Dan is er toch geen Einstein voor nodig om je te vertellen dat er inderdaad een kans bestaat dat je zwanger bent :? .
Is dit de eerste cyclus dat jullie aan het proberen zijn? Zoja, chill... er kunnen nog héél veel cycli volgen.


_/-\o_

Even serieus, ik had dit goddomme zelf kunnen typen <3

Ts, ik hoop van harte met je mee dat het raak is maar ga je zelf niet 'zwanger' denken.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:24

Lovebente, rustig blijven! Zwanger zijn is natuurlijk fantastisch, op dit moment ben ik ook zwanger, maar wees ook op je hoede voor de teleurstelling en jezelf. Het is echt een mind fu-ck soms!

lovebente
Berichten: 259
Geregistreerd: 28-03-11
Woonplaats: Klein dorpje nabij Groningen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 21:29

Bedankt voor jullie lieve reacties. Het maakt me een stuk rustiger. Ook omdat ik het niet aan m'n vrienden en of familie kan vragen.

Het blijft erg lastig, doe erg mijn best!

maralyn

Berichten: 10496
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:38

Gewoon niet te veel aan denken en lekker afleiding zoeken.

lovebente
Berichten: 259
Geregistreerd: 28-03-11
Woonplaats: Klein dorpje nabij Groningen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 23:14

Ik probeer weer lekker te gaan paardrijden.
Heb helaas begin december mijn vriendinnetje Bente, een fjord, moeten laten inslapen. Ben hier nog steeds kapot van..
Ik moet vooral weer leren genieten van het leven, ook al blijft dat enorm moeilijk.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:23

chanicha schreef:
Nou GDG wat vriendelijker mag ook hoor! Krijg je niets van.

Dit was de vriendelijke versie :7 .




lieveli schreef:
_/-\o_

Even serieus, ik had dit goddomme zelf kunnen typen <3

Ts, ik hoop van harte met je mee dat het raak is maar ga je zelf niet 'zwanger' denken.

Ja jemig, had dat dan gedaan! Nou ben ik de boeman :') . Het ligt ook allemaal zo verschrikkelijk gevoelig, mensenkinderen.




lovebente schreef:
Ik denk dat ik me indd te veel richt op de kwaaltjes. We zijn al langer bezig. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik deze kwaaltjes echt merk. Ben er normaal gesproken ook niet mee bezig.

Ik probeer me er ook vanaf te zetten en het rond mijn volgende menstruatie te bekijken. Mocht het niet zo zijn, dan ben ik niet teleurgesteld oid. We proberen het dan de volgende ronde weer.
Ik wil het denk ik toch te graag.

Ik heb het jaar 2016 veel ongeluk gekregen en hoop dit jaar op een wonder

Dat lijkt me wel ja :P . En natuurlijk ben je ermee bezig, maar heel goed dat je weer even een realitycheck hebt en het weer meer los gaat laten (anders maak je het jezelf zo onmogelijk :(:) ).

Miranda40

Berichten: 2446
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Bij de goudkust

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:14

Ik was helemaal niet met kwaaltjes bezig totdat ik me zo misselijk en moe voelde, was toen ook een griepvirus, dat ik maar eens naar de dokter ging (niet bij stilgestaan dat ik wel eens zwanger kon zijn omdat ik gewoon mijn menstruatie had). De dokter wilde toch dat ik een test ging doen. En wat bleek; ik was zwanger (alleen bij controle van de gynaecoloog al veel verder dan ik had verwacht -> 3 maanden).

EedihcrO

Berichten: 791
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:48

Miranda40 schreef:
Ik was helemaal niet met kwaaltjes bezig totdat ik me zo misselijk en moe voelde, was toen ook een griepvirus, dat ik maar eens naar de dokter ging (niet bij stilgestaan dat ik wel eens zwanger kon zijn omdat ik gewoon mijn menstruatie had). De dokter wilde toch dat ik een test ging doen. En wat bleek; ik was zwanger (alleen bij controle van de gynaecoloog al veel verder dan ik had verwacht -> 3 maanden).


Jeetje zeg, dan sta je ook wel ff te kijken. En al die tijd dus gewoon een 'menstruatie' gehad?

Birdie60

Berichten: 8405
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:07

GDG, misschien ff nadenken voor je iets neerzet
Je hebt wel meer van die norse uitspraken.

Ts, het is kei moeilijk om te wachten of je zwanger bent.
Ik was precies het zelfde als jij, vooral als je al een tijdje er mee bezig bent.

Jeetje Miranda40, dus echt een verrassing.

chanicha

Berichten: 12232
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:28

Op mijn oude werk was een jonge vrouw, ze was chauffeuse, die op een avond tijdens haar dienst heel erg buikpijn kreeg. Zo erg dat ze niet meer kon rijden en door onze centralist naar de EHBO gestuurd werd, binnen een uur was ze bevallen. Niet aangekomen, gewoon bloedverlies gehad en totaal geen klachten! Haar vaarder en vriend hebben als een speer alles moeten kopen voor als ze thuiskwam. Dus zo kan het ook :(:)

Miranda40

Berichten: 2446
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Bij de goudkust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:49

EedihcrO schreef:
Miranda40 schreef:
Ik was helemaal niet met kwaaltjes bezig totdat ik me zo misselijk en moe voelde, was toen ook een griepvirus, dat ik maar eens naar de dokter ging (niet bij stilgestaan dat ik wel eens zwanger kon zijn omdat ik gewoon mijn menstruatie had). De dokter wilde toch dat ik een test ging doen. En wat bleek; ik was zwanger (alleen bij controle van de gynaecoloog al veel verder dan ik had verwacht -> 3 maanden).


Jeetje zeg, dan sta je ook wel ff te kijken. En al die tijd dus gewoon een 'menstruatie' gehad?


Yep!!!


vrouwke schreef:
Jeetje Miranda40, dus echt een verrassing.


Zekers. Je leest wel eens van die verhalen dat mensen niet wisten dat ze zwanger waren etc. maar ik heb het nu dus zelf meegemaakt; gewoon menstrueren als altijd en dan toch zwanger zijn.

EedihcrO

Berichten: 791
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:54

Helemaal als je verder geen klachten hebt idd.

Ken ook wel zo'n verhaal ja. Na jaren proberen en uiteindelijk onderzoeken de mededeling gekregen dat zij echt niet zwanger kon worden. Op een gegeven moment ook enorm buikpijn. Ze was wat opgezwollen, maar ook echt niet dik. En zij bleek ruim 7 maanden zwanger. Bizar he.

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:00

Ik ken ook zo iemand hoor; op verdenking van een blindedarmontsteking naar het zkh gestuurd worden en daar aangekomen blijkt ze gewoon in een bevalling te zitten :=

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:24

Ik ben er zelf een resultaat van, mijn moeder was ook al bijna 8 maanden zwanger toen ze erachter kwam :')