Ik doe het wel... Ook in de winter, want door een panty heen zijn ze niet zo charmant
Maar niet zo vaak als mijn onderbenen. En die laat ik in de winter gerust twee weken staan.
Over wel vs. niet scheren... Niet scheren vind ik echt smerig. Zo vies al dat schaamhaar wat uit badkleding piept...

Wat je onder je badkleding hebt, is niet mijn pakkie an. Maar daarbuiten mag het toch wel enigszins netjes voor het publiek.
Laat het vlak voor de zomer ook vaak wel even harsen, alleen vindt mijn zusje dat ik maar weinig heb. Gelukkig heb ik inderdaad niet heel veel beharing, maar dat maakt het niet minder storend.
Overigens nog nooit gemerkt dat haar dikker terugkwam. Is zo'n sprookje die moeders vertellen om hun dochters van het scheren af te houden. Waarom? Om zolang mogelijk van die kleine meiden te genieten lijkt me?
Heb zelfs een trimmer voor mijn bovenlip, harsen betekent voor mij 3 weken lang pukkels op de bovenlip en daarna weer haar. Haar is niet in hoeveelheid toegenomen, ook niet dikker geworden.