Bovenbenen scheren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:53

dressagelady schreef:
Ik snap niet waarom je je bovenbenen niet zou scheren? 10 seconden extra werk.. Ik weet dat veel meiden denken dat het niet opvalt, trust me it does :')

Dat laatste dus :')

Ik doe het ook, zo lelijk die donshaartjes. In een bepaald licht lijken je benen dan net een oerwoud, toch zonde.
Ik scheer ook alles, ben je er maar vanaf. Vind het zelf een stuk mooier iig :)

IMJ

Re: Bovenbenen scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:57

Voor de duidelijkheid, haren worden niet dikker of meer na scheren. Haren zijn dood. Het haarzakje bepaalt hoe dik de haar is en de kleur. Je snijdt hem recht af op de huid, (hierbij beschadig of beïnvloed je het haarzakje niet). Hierdoor lijkt hij dikker als hij terug groeit.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:06

Oja ik doe het niet gezien ik me dan af vraag waar ik op moet houden. Dan kan ik wel in ontharingscreme gaan liggen tot mijn wimpers want de rest moet haarloos. Nee laat maar.

En voor mijn vriend hoef ik het ook al niet te doen die vind het ook prima als ik als halve gorilla rond loop dus wat ik weg haal is puur voor mezelf :+

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:36

Bovenbenen scheren? :o?
Hebben jullie dan zoveel haar daar?
Ik heb helemaal geen haar op m'n bovenbenen en het is nooit in me opgekomen om het af te scheren :=

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:48

Als er niks zit valt er ook niks te scheren. :D

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:53

Er wordt wel eens gezegd dat alleen strippers boven de knie scheren ;)
Veel meiden met een geheim dubbelleven hier dan?

Ik doe het ook hoor, maar niet zo vaak als mijn onderbenen. In de winter sla ik mijn bovenbenen meestal over; veel groeit er toch niet.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:56

ilaan schreef:
dressagelady schreef:
Ik snap niet waarom je je bovenbenen niet zou scheren? 10 seconden extra werk.. Ik weet dat veel meiden denken dat het niet opvalt, trust me it does :')

Dat laatste dus :')

Het is haar. Op een been. Call the police 8)7

TS, lekker doen wat goed voelt, zat vrouwen die het niet doen en ook zat die het wel doen. Maar doe het vooral voor jezelf en niet omdat je bang bent dat anderen er om geven, als iemand je er negatief op beoordeeld zijn ze het überhaupt niet waard.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 09:36

Ik twijfel nog steeds om het te doen haha. Nou ja, als ik weer in korte broek moet ga ik wel mensen vragen of ze het zien _O-

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:27

Je kan t ook gewoon scheren en kijken of dat bevalt? :p

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 11:40

Ja klopt, maar als ik het een keer scheer, moet ik toch blijven scheren?
En nu is het toch niet nodig.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 11:59

Waarom zou je het moeten blijven scheren? :) Kan het rustig een keer uitproberen kijken of het bevalt, zo niet groeit het gewoon weer terug zoals voorheen.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:07

Ik doe het ook alleen in de zomer en het groeit echt niet dikker/zwart terug hoor.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:14

Ik doe het wel... Ook in de winter, want door een panty heen zijn ze niet zo charmant :+

Maar niet zo vaak als mijn onderbenen. En die laat ik in de winter gerust twee weken staan.

Over wel vs. niet scheren... Niet scheren vind ik echt smerig. Zo vies al dat schaamhaar wat uit badkleding piept... :r Wat je onder je badkleding hebt, is niet mijn pakkie an. Maar daarbuiten mag het toch wel enigszins netjes voor het publiek.

Laat het vlak voor de zomer ook vaak wel even harsen, alleen vindt mijn zusje dat ik maar weinig heb. Gelukkig heb ik inderdaad niet heel veel beharing, maar dat maakt het niet minder storend.

Overigens nog nooit gemerkt dat haar dikker terugkwam. Is zo'n sprookje die moeders vertellen om hun dochters van het scheren af te houden. Waarom? Om zolang mogelijk van die kleine meiden te genieten lijkt me?

Heb zelfs een trimmer voor mijn bovenlip, harsen betekent voor mij 3 weken lang pukkels op de bovenlip en daarna weer haar. Haar is niet in hoeveelheid toegenomen, ook niet dikker geworden.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:16

Jep, helaas ben ik 'gezegend' met dikke, zwarte haren :+ Winter wel zoiezo minder, maar in de zomer mag ik toch om de dag een scheermesje erover halen

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:16

Janine1990 schreef:
Ik doe het wel... Ook in de winter, want door een panty heen zijn ze niet zo charmant :+

Maar niet zo vaak als mijn onderbenen. En die laat ik in de winter gerust twee weken staan.

Over wel vs. niet scheren... Niet scheren vind ik echt smerig. Zo vies al dat schaamhaar wat uit badkleding piept... :r Wat je onder je badkleding hebt, is niet mijn pakkie an. Maar daarbuiten mag het toch wel enigszins netjes voor het publiek.

Laat het vlak voor de zomer ook vaak wel even harsen, alleen vindt mijn zusje dat ik maar weinig heb. Gelukkig heb ik inderdaad niet heel veel beharing, maar dat maakt het niet minder storend.

Overigens nog nooit gemerkt dat haar dikker terugkwam. Is zo'n sprookje die moeders vertellen om hun dochters van het scheren af te houden. Waarom? Om zolang mogelijk van die kleine meiden te genieten lijkt me?

Heb zelfs een trimmer voor mijn bovenlip, harsen betekent voor mij 3 weken lang pukkels op de bovenlip en daarna weer haar. Haar is niet in hoeveelheid toegenomen, ook niet dikker geworden.

Netjes voor het publiek? Dus omdat je blijkbaar publiek hebt dat aan "kruis staren" doet wordt iedereen geacht het te verwijderen.....
Ik weet in ieder geval nu wel dat jij een kruis staarder bent, anders zou je je er niet aan ergeren }>

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:23

woofie schreef:
Netjes voor het publiek? Dus omdat je blijkbaar publiek hebt dat aan "kruis staren" doet wordt iedereen geacht het te verwijderen.....
Ik weet in ieder geval nu wel dat jij een kruis staarder bent, anders zou je je er niet aan ergeren }>

Je moet rekenen dat ik mijn blik snel afwend, als ik al dat haar zie... Gatverdamme... :Y)
Ik staar overigens ook naar oksels, ruggen en benen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:27

FabianHorse schreef:
In deze tijd hebben we haar omdat het beschermt tegen de zon, lichaamswarmte isoleert, en tegen het schuren.

Dus als ik bontlaarsjes laat groeien heb ik de hele winter warme voeten? :P

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:29

Ik doe mijn bovenbenen wel en het is nooit in me opgekomen om het niet te doen :') Ik heb daar ook gewoon donkere/zwarte haren dus het niet doen valt ook gewoon heel erg op en is lelijk. In de winter doe ik het niet maar dan doe ik mijn onderbenen ook niet. Mijn vriend is toch de enige die het ziet en daar ga ik al die moeite niet voor doen :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:41

Melisssx schreef:
Ik doe mijn bovenbenen wel en het is nooit in me opgekomen om het niet te doen :') Ik heb daar ook gewoon donkere/zwarte haren dus het niet doen valt ook gewoon heel erg op en is lelijk. In de winter doe ik het niet maar dan doe ik mijn onderbenen ook niet. Mijn vriend is toch de enige die het ziet en daar ga ik al die moeite niet voor doen :P

Das ook niet aardig :+

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:45

Het maakt hem niet uit, nou dan weet ik het wel hoor ;)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:49

Ik heb nooit zin om mijn benen te scheren, laat staan dat ik nog eens aan mijn bovenbenen begin :') Die haren zie je amper.. daar begin ik niet aan hoor :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:54

Melisssx schreef:
Het maakt hem niet uit, nou dan weet ik het wel hoor ;)

Hier net zo'n top vriendje :D
Al zegt hij wel altijd als ik het wel gedaan heb dat m'n benen zo lekker zacht zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 13:44

Ik heb op mijn onderbenen echt dikke zwarte haren, op mijn bovenbenen van die hele lichte blonde haartjes. Scheer het allebei niet eigenlijk, m'n onderbenen alleen in de zomer. Heb m'n bovenbenen wel eens geschoren maar zag de toegevoegde waarde echt niet. Het is maar haar, en het kan me dus ook niks schelen als mensen het zien :=