Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:ja,maar die kindjes zijn dan toch geen 3-4-5j?
ik heb ook veeel gedragen,maar op een bepaald moment worden ze toch behoorlijk zwaar.
je kan buikdragen met een rugzak,maar een kind van 15kg ga je echt geen kilometers meer buikdragen,laat staan dat er nog een rugzak op je rug hangt ook.
een kind van 3-4j bv gaat het ook niet meer zo fantastisch vinden om in die draagdoek te zitten.
ik zag het hier ook hoor,eens ze stappen en richting de 2j gaan,moesten ze hier plots niets meer weten van draagdoeken,dan liever een buggy waar ze in en uit konden en vooral veel zelf stappen(maar een tempo waarbij je echt niet vooruit gaat)
Mars schreef:Het is ook vooral de omgeving. TS geeft aan een compleet leven te hebben en gelukkig te zijn. Blijkbaar heerst vanuit haar zelf de behoefte niet zo. Waarom zou je er dan toch aan beginnen? Vanwege druk van de buitenwereld?
Ik weet al vanaf dat ik er bewust over na kon denken dat ik geen kinderen wil. Krijg ook rare blikken, rare opmerkingen van de buitenwereld. En weet je wat? Ze zoeken het maar uit, intussen hebben wij alle vrijheid en zijn we heel gelukkig met ons vrije leventje waarin we op elk moment kunnen doen en laten wat we willen
piezze schreef:Hoe staat je partner er eigenlijk in?
verootjoo schreef:tengeltje11 schreef:ja,maar die kindjes zijn dan toch geen 3-4-5j?
ik heb ook veeel gedragen,maar op een bepaald moment worden ze toch behoorlijk zwaar.
je kan buikdragen met een rugzak,maar een kind van 15kg ga je echt geen kilometers meer buikdragen,laat staan dat er nog een rugzak op je rug hangt ook.
een kind van 3-4j bv gaat het ook niet meer zo fantastisch vinden om in die draagdoek te zitten.
ik zag het hier ook hoor,eens ze stappen en richting de 2j gaan,moesten ze hier plots niets meer weten van draagdoeken,dan liever een buggy waar ze in en uit konden en vooral veel zelf stappen(maar een tempo waarbij je echt niet vooruit gaat)
Een van 1 en een van 3volgend jaar stoppen ze, dan moet ie naar school en gaan ze 'normale' vakanties doen
Die van 1 zit op de buik en van 3 op de rug en de andere partner heeft de (huge) tas. Ze zijn wel snel tevreden met alles dus hebben niet veel spullen mee.
F_Orumster schreef:Naar mijn idee heb je vakantie en reizen. Vakantie kan prima met een kind, zeker als ze nog niks doen (en dus niks eisen of stom vinden) maar reizen niet.
Verder lees ik hier heel veel herkenbare posts.
Nikeyy schreef:Brrr.. eng gewoon. Ik had dit kunnen typen...![]()
Ook 32, en tja.. ook twijfels... ook van mijn vent waar ik ook al eeuwen bij ben.
Aan de ene kant is er met een klein iets moois om van te houden en voor te zorgen, aan de andere kant heb je er zorgen van en is een deel van de vrijheid die we nu hebben weg..
geerke schreef:Is je leven nu leuk en ben je gelukkig?Laat het dan zo...vrienden die net een baby gekregen praten het je aan omdat jij dan ook geen oog meer dicht doet snachts.En het menselijke ras is nog niet met uitsterven bedreigd dus daar hoef je het ook niet voor te doen